• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-przygotowuja-dobre-podroze-koleja-w-aglomeracji-szczecinskiej-8334

PLK SA przygotowują dobre podróże koleją w aglomeracji szczecińskiej

17.05.2023

Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351” za ponad 500 mln zł zapewni sprawną komunikację kolejową w aglomeracji szczecińskiej oraz zwiększy dostęp do kolei.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-przystanki-w-aglomeracji-rzeszowskiej-zwiekszaja-dostep-do-kolei-8421

Dodatkowe przystanki w aglomeracji rzeszowskiej zwiększają dostęp do kolei

12.06.2023

z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dofinansowanie unijne wynosi nieco ponad 196 mln zł. Zakończenie inwestycji planowane jest w III kwartale 2023 r. Projekt jest współfinansowany przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych-w-aglomeracji-wroclawskiej-9485

Bezpieczniej na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych w aglomeracji wrocławskiej

15.03.2024

Kolejowe S.A. na sześciu przejazdach kolejowo-drogowych w aglomeracji wrocławskiej mają wartość 6,8 mln zł netto. Finansowanie zapewniły środki budżetowe. PLK SA konsekwentnie zwiększają poziom bezpieczeństwa [...] przejazdów. Zadanie pn. „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych — etap III” o wartości 17 mln zł netto finansowane jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Wykonanie prac planowane jest do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

opracowanie „Dokumentacji projektowej dla Poznańskiego Węzła Kolejowego”. Na nasze zlecenie, za blisko 39 mln zł (netto) ze środków budżetowych, BBF Sp. z o.o. przygotuje dokumentację projektową, która szczegółowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-w-nowej-hucie-usprawnia-podroze-w-aglomeracji-10312

Nowe przystanki w Nowej Hucie usprawnią podróże w aglomeracji

13.12.2024

parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to 88 mln zł. W regionie podróżni już korzystają z nowoczesnych przystanków wybudowanych w ramach ww. programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwija-sie-kolej-aglomeracyjna-wokol-rzeszowa-6681

Rozwija się kolej aglomeracyjna wokół Rzeszowa

08.02.2022

kolejowych oraz infrastruktury przystankowej, to zadanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za blisko 300 mln zł netto, które jest częścią szerszego projektu, realizowanego przez Województwo Podkarpackie pn. „Budowa [...] środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dofinansowanie unijne wynosi 209,6 mln zł. Zakończenie prac planowane jest w trzecim kwartale 2023 r. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cef-nowa-perspektywa-dla-kolei-aglomeracyjnej-w-woj-malopolskim-3232

CEF – nowa perspektywa dla kolei aglomeracyjnej w woj. małopolskim

18.11.2016

komunikacją miejską i utworzenie dogodnych miejsc przesiadkowych. Wartość projektu, to 395,9 mln EUR, w tym 320,3 mln EUR stanowi dofinansowanie z CEF. Połączenia międzyaglomeracyjne pomiędzy woj. śląskim i [...] stwo zarówno ruchu kolejowego, samochodowego, jak i pieszego. Wartość projektu to 528,9 mln EUR, w tym 410,2 mln EUR dofinansowania z funduszu „Łącząc Europę”. Lista projektów, które otrzymały dofinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-aglomeracyjna-w-lodzkiem-na-polmetku-1863

Kolej aglomeracyjna w Łódzkiem na półmetku

01.03.2013

projektu przekracza 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto). Kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-inwestycja-rozpoczeta-1599

Łódzka Kolej Aglomeracyjna – inwestycja rozpoczęta

12.03.2012

(ok. 36,0 mln PLN netto) - Partnerzy projektu - 15% kosztów (ok. 6,4 mln PLN netto) : - PKP PLK S.A. - PKP S.A. - Miasto Łódź (Zarząd Dróg - Gmina Zgierz; Całkowity koszt projektu ok. 42,4 mln PLN netto [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. na budowę 10 nowych peronów i modernizację 14 istniejących wydadzą ponad 42 mln złotych netto. Dzięki budowie nowych i modernizacji istniejących przystanków wzrośnie znaczenie przewozów [...] netto. Całkowity koszt projektu ok. 52 mln PLN brutto. 2. Zakres zadania: - Budowa 8 nowych przystanków osobowych (10 nowych peronów): - Radogoszcz Zachód, Glinnik Wieś, Bratoszewice, Domaniewice Centrum,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolei-aglomeracyjnej-w-budowie-1757

Łódzka Kolei Aglomeracyjnej w budowie

05.10.2012

etap I” przekracza 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto), kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów [...] Kutna, ze stacji Łódź Kaliska do stacji Łódź Chojny i do stacji Łódź Widzew. Projekt w 85 proc. (36 mln zł netto) będzie finansowany ze środków unijnych i realizowany wspólnie przez samorząd województwa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...58596061626364656667...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 621 do 630 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook