• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5201, czas wyszukiwania 21 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-2-1924

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

25.04.2013

nawierzchni kolejowej oraz modernizacja obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. „Nadodrzanka” należy do kluczowych liniikolejowych w naszym [...] Stan infrastruktury kolejowej przed remontem wymuszał ograniczenie prędkości pociągów na niektórych odcinkach tej linii nawet do 30 km/h. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą kursować z prędkością [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują tory na łącznej długości 15 km toru na odcinku Dolna Odra-Szczecin Podjuchy oraz dwa wiadukty w Gryfinie, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, pięć przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pantografy-pod-kontrola-mniej-zmian-w-podrozy-7231

Pantografy pod kontrolą – mniej zmian w podróży

13.07.2022

przez zły stan techniczny pantografów – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Pantografy pociągów pod kontrolą Umieszczony obok toru zespół czujników – zintegrowany [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wdrożyły do realizacji unikalny w skali kraju system do wykrywania usterek pantografów – ważnych urządzeń lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych [...] (tzw. odbieraków prądu) w czasie rzeczywistym, nie tylko zwiększy niezawodność infrastruktury kolejowej, ale przede wszystkim ograniczy liczbę usterek sieci spowodowanych ich niewłaściwym stanem. Takie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pantografy-pociagow-pod-kontrola-rowniez-w-woj-pomorskim-9928

Pantografy pociągów pod kontrolą również w woj. pomorskim

22.07.2024

pociągów kursujących na liniachkolejowych Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny (nr 9) i Zajączkowo Tczewskie – Pruszcz Gdański (nr 260). Jest to kolejne wdrożenie na sieci kolejowej stanowiska systemu mo [...] monitorowanie strategicznych odcinków liniikolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., co przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. [...] ry kolejowej, ale przede wszystkim ogranicza liczbę usterek sieci spowodowanych ich niewłaściwym stanem. Stanowisko DSAP, czyli specjalna bramka wyposażona w zespół czujników, działa już na liniach Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-9441

Kontrola pantografów ogranicza opóźnienia pociągów

28.02.2024

infrastruktury kolejowej lub taboru i nie wystąpiły utrudnienia w ruchu pociągów. Obecnie system działa na linii Warszawa – Katowice (nr 1) oraz linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki (nr 447). Umożliwia [...] nadzór na strategicznych odcinkach liniikolejowych zarządzanych przez PLK SA. Stały monitoring przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. System został zabudowany w roku 2022 [...] pierwszej kolejności najważniejsze węzły kolejowe, w przypadku których zdarzenia powodują istotne zmiany w kursowaniu pociągów i oddziałują na znaczny obszar sieci kolejowej. Dalszy rozwój systemu DSAP pozwoli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ograniczy-opoznienia-pociagow-7939

Kontrola pantografów ograniczy opóźnienia pociągów

27.01.2023

mówi Piotr Majerczak, członek Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. System przetestowano już na linii Warszawa – Katowice (nr 1) oraz podmiejskiej linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki (447). Kolejne [...] urządzenia planowane są do wdrożenia na najbardziej obciążonych odcinkach liniikolejowych, w miejscach, gdzie możliwa będzie zabudowa systemu. Umieszczony obok toru zespół czujników - system DSAP (Detekcja [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowoczesny system do wykrywania usterek pantografów – urządzeń umieszczonych na dachu lokomotyw elektrycznych, które służą do pobierania prądu z sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/setki-pracownikow-i-maszyn-na-torach-pod-kontrola-plk-4280

Setki pracowników i maszyn na torach pod kontrolą PLK

28.06.2019

Kiełczyński, dyrektor Biura Bezpieczeństwa PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Rocznie ponad 500 kontroli bezpieczeństwa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. regularnie sprawdzają, czy wykonawcy stosują instrukcje [...] bezpieczeństwem ruchu kolejowego, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń stwierdzonych podczas przeprowadzonych kontroli na placach budów. Wszystkie działania PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. mają na celu [...] prowadzenia inwestycji – szczególnie tych obok czynnych liniikolejowych. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 22 473 30 02 571 370 229

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wagony-i-lokomotywy-pod-stala-kontrola-3326

Wagony i lokomotywy pod stałą kontrolą

17.03.2017

informatycznego będą realizowane w ramach modernizacji liniikolejowych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl 694 480 239 [...] ograniczać utrudnienia w kursowaniu pociągów – mówi Marek Olkiewicz, wiceprezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. W 2016 r. urządzenia zarejestrowały ponad 2 440 000 przejazdów pociągów. To miliony „p [...] Praca urządzeń dSAT zwiększa bezpieczeństwo na kolejowych szlakach. Urządzenia badające stan taboru są umieszczone w torach. Przy pełnej prędkości pociągu bezkontaktowo wykrywają ewentualne uszkodzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzech-latach-zostanie-wznowiony-ruch-na-trasie-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-zakonczono-pierwszy-kontrakt-w-ramach-rpo-w-polsce-1418

Po trzech latach zostanie wznowiony ruch na trasie między Łowiczem i Zgierzem – zakończono pierwszy kontrakt w ramach RPO w Polsce

01.09.2011

nawierzchnia kolejowaliniinr 15 Bednary – Łódź Kaliska na odcinku między Łowiczem i Zgierzem. W ramach zadania inwestycyjnego, modernizacji poddany został odcinek jednotorowej liniikolejowej pomiędzy stacjami [...] Efektem etapu I modernizacji liniikolejowejnr 15 na odcinku Bednary – Zgierz jest poprawa stanu infrastruktury kolejowej, co wpłynie na konkurencyjność transportu kolejowego w rejonie łódzkim i związane [...] Kontrakt pod nazwą „Modernizacja liniikolejowejnr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz"

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-kontraktu-3-160

Podpisanie kontraktu

13.12.2006

Umowa dotyczy : zaprojektowania i wykonania przez wykonawcę robót budowlanych polegających na modernizacji torów, sieci trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku od stacji Międzyrzec Podlask

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-kontraktu-2-131

Podpisanie kontraktu

21.07.2006

oraz Rolf Epstein, dyrektor projektu. Liniakolejowa E75, stanowiącą cześć I transeuropejskiego korytarza transportowego, jest linia o priorytetowym znaczeniu. Linia w okolicach Warszawy łączy się z korytarzem [...] projektu pn. „Modernizacja liniikolejowej E 75 na odcinku Warszawa Białystok - Sokółka” będą podstawa do podjęcia przez rząd RP do podjęcia decyzji finansowej o modernizacji linii. kontakt: rzecznik prasowy [...] polityki rozwoju gospodarczego Polski. Spełnienie wymaga kwalifikacji projektów modernizacji liniikolejowej E 75 według priorytetów założeń i celów do ujęcia w wykazie projektów inwestycyjnych do wspó

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 5201.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook