• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 950, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

przebudowanych obiektów inżynieryjnych, - 4 przebudowane perony. PLK w województwie śląskim W ostatnich latach PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na Śląsku 2,5 mld zł na poprawę infrastruktury, lepszą [...] Codziennie między Gliwicami a Warszawą kursuje 6 najnowszych pociągów PKP Intercity (Pendolino) w czasie 2 h 47 min. Przed zmianą rozkładu było tylko jedno takie połączenie z czasem jazdy dłuższym o 20 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-siec-kolejowa-przejezdna-2977

PLK: Sieć kolejowa przejezdna

05.01.2016

jest ruch na odcinku Giżycko – Ełk, gdzie trwały prace przy naprawie toru i od 2 stycznia obowiązywała komunikacja zastępcza. 4 stycznia 2016 r. godz. 16. Sieć kolejowa przejezdna. PLK ogranicza skutki niskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-modernizacji-linii-warszawa-wlochy-grodzisk-mazowiecki-2976

PLK przygotowana do modernizacji linii Warszawa Włochy - Grodzisk Mazowiecki

03.11.2015

kolejnych miejscowości. Inwestycja obejmie również przebudowę/modernizację 3 mostów i 4 wiaduktów kolejowych, budowę 2 i modernizację 5 przejść pod torami, budowę tunelu drogowego (stacja Pruszków), a także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

podnoszony ma długość 17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszony lub opuszczany w czasie od 2 do 4 minut. Konstrukcja obiektu: pięcioprzęsłowy stalowy most, którego jedno z przęseł jest przęsłem zwodzonym [...] Całkowita długość mostu: 261,80 m Termin oddania do użytku: listopad tego roku Koszt inwestycji: 4 mln zł 4. Widowiskowy most na Martwej Wiśle Efekty modernizacji to sprawniejszy transport towarów koleją [...] Łuków. Konstrukcja obiektu: 6 przęseł stalowych i 2 żelbetowe Długość przeprawy mostowej: 621 m Termin oddania do użytku: 2016 r. Koszt inwestycji: 2 mln zł Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-zarzadzie-platformy-ds-wdrazania-ertms-2967

PLK w zarządzie Platformy ds. Wdrażania ERTMS

23.12.2015

ETCS poziom 2 wraz z GSM-R na linii E30 na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. W najbliższych 10 latach narodowy zarządca infrastruktury kolejowej planuje wdrożenie systemu ETCS na 4 tys. kilometrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-gora-szybciej-z-krakowa-do-zakopanego-skawiny-i-oswiecimia-2965

Koleją górą. Szybciej z Krakowa do Zakopanego, Skawiny i Oświęcimia

21.12.2015

poziom bezpieczeństwa. Estakady skrócą podróż Dwa nowe tory o łącznej długości 2,6 km (tor nr 1 – 1,2 km i tor nr 2 – 1,4 km) powstaną pomiędzy liniami kolejowymi Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów [...] Budimex S.A. (lider) i Ferrovial Agroman S.A. (partner). Inwestycja w liczbach: 2 wiadukty 3 estakady 2 kładki peronowe 2 przejścia nad torami Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-wschod-2953

Kolej na wschód!

09.12.2015

na polskich torach przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Obejmuje unowocześnienie 15 przystanków i 4 stacji, zmodernizowanie 66 km linii kolejowej oraz budowę lub modernizację 60 obiektów inżynieryjnych [...] ki, dyrektor projektu, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Łączna wartość inwestycji wyniesie ponad 2 mld zł. Wraz z podwyższeniem komfortu i bezpieczeństwa, możliwe będzie zwiększenie prędkości pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-mld-zl-na-krakowski-wezel-kolejowy-2952

1,5 mld zł na Krakowski Węzeł Kolejowy

09.12.2015

infrastruktury dobuduje 2 pary torów na odcinku od stacji Kraków Główny Osobowy do stacji Kraków Płaszów, a także 1 parę toru na odcinku Kraków Płaszów - Kraków Bieżanów. Przebudowane 4 stacje kolejowe Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-bydgoszcz-glowna-54-mln-zl-na-komfortowe-perony-2950

Stacja Bydgoszcz Główna – 54 mln zł na komfortowe perony

07.12.2015

przejście podziemne Na bydgoskiej stacji całkowicie wyremontowano przejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-z-rybnika-do-chalupek-2943

W 40 minut z Rybnika do Chałupek

30.11.2015

robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy pociągów był możliwie dogodny dojazd z oraz do Katowic. Na odcinku Chałupki – Bohumin kursować będą codziennie 4 pary pociągów [...] 43 wymienione rozjazdy 24 zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe 3014 ścianek peronowych 4138 m 2 kostki brukowej 124 tyś. ton tłucznia 69,8 km szyn 54,5 tyś. podkładów Projekt „Polepszenie jakości

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 950.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook