Wyniki wyszukiwania
sprzyjają tworzeniu lepszych możliwości dla kolei regionalnej i międzyregionalnej. Realizujemy także ważny cel Krajowego Programu Kolejowego, którym jest poprawa przewozów towarowych – mówi Ireneusz Merchel, prezes
PRZECZYTAJMuszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to 62 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJprof. Łukasz Szumowski, podsekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Głównym celem Wspólnego Przedsięwzięcia BRIK jest wzrost innowacyjności i konkurencyjności transportu kolejowego
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Kutna do Torunia
09.02.2017
Włocławek. PLK szykują obecnie dokumentację przedprojektową , która określi m.in. dokładny zakres prac. Celem inwestycji będzie podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie b
PRZECZYTAJInwestycje na torach pod kontrolą PLK
26.02.2018
drogi. Mają oni także obowiązek usuwania na bieżąco zbędnych materiałów pozostałych po robotach. Celem działań PLK jest zwiększanie bezpieczeństwa podczas prowadzenia inwestycji. Spółka przez współpracę
PRZECZYTAJoraz Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Wspierają ją przewoźnicy oraz organizacje pozarządowe. Celem kampanii jest ograniczanie negatywnych zachowań na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania społeczna
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. poprzez budowanie kultury bezp
PRZECZYTAJsię w ciągu roku setki spotkań z dziećmi oraz rozdaje ulotki informacyjne na przejazdach, których celem jest poprawa bezpieczeństwa. O tym, jak ważne jest bezpieczeństwo przy przekraczaniu linii kolejowych
PRZECZYTAJe cyklu wszystkich kursów planowane jest w czerwcu. To już kolejne w tym roku szkolenia, których celem jest podniesienie kwalifikacji SOK przed ŚDM. Dzięki dodatkowym umiejętnościom kolejowych strażników
PRZECZYTAJny jest odcinek Kościerzyna – Gdynia o długości ponad 67 km linii kolejowej (ponad 82 km torów). Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku jednotorowym
PRZECZYTAJ