Wyniki wyszukiwania
S.A. odpowiedzialny za realizację inwestycji. Dla PLK koniec 2015 r. oznacza zamknięcie pewnego etapu lecz trwać będzie proces rozliczenia z CUPT i KE, dokończenie wszystkich prac oraz realizacja nowej
PRZECZYTAJRuszyła modernizacja linii Rail Baltica
27.05.2014
. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa - Białystok - granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz (Sadowne)” jest współfinansowany z Funduszu Spójności
PRZECZYTAJrealizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” Koszt, ponad 1,3 miliarda zł., z czego
PRZECZYTAJKomfortowo w Karkonosze
14.05.2015
kolejowych Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach projektu Jeleniogórska Kolej Aglomeracyjna – etap I” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
PRZECZYTAJNowa Rail Baltica za ponad 2 mld złotych
24.03.2015
zł Projekt pn. ,,Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa-Białystok-granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów-Zielonka Tłuszcz(Sadowne)" współfinansowany przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJWygodniejsze perony na Dolnym Śląsku
10.03.2015
realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda
PRZECZYTAJzwiększając tranzyt towarowy. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej
PRZECZYTAJramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJtablice z rozkładami jazdy. W najbliższym czasie planowana jest także zmiana oświetlenia. Kolejne etapy modernizacji obejmą perony IV, V i II. Zakończenie wszystkich prac na stacji Kraków Główny przewidziane
PRZECZYTAJtradycji i popularyzację polskiej myśli technicznej w kolejnictwie. Konkurs był przeprowadzony w kilku etapach. Do końca sierpnia nadsyłano zgłoszenia kandydatur. We wrześniu, z nadesłanych zgłoszeń, Kapituła
PRZECZYTAJ