Wyniki wyszukiwania
projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny” . Realizowany obecnie drugi etap prac warty jest ok. 60 mln zł netto.
PRZECZYTAJRuszyła przebudowa stacji Rzeszów Główny
10.08.2018
e do wymagań TSI PRM)”. Wartość podpisanej w czerwcu umowy to 205 mln zł netto. Projekt „ P oprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III
PRZECZYTAJSzczecin Główny z windami i kładką
21.03.2018
Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny” ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejska z Funduszu Spójności
PRZECZYTAJWygodniej w podróż ze Szczecina Głównego
14.11.2017
projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”. Jej koszt to prawie 57,5 mln zł netto, z czego dofinansowanie z Unii [...] 1-19.1 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny” Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJGłówny: „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”. W Krajowym Programie Kolejowym przewidziano na projekt ponad 300 mln zł. Inwestycje mają na [...] Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” stara się o finansowanie z POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJobjęci pracownicy Biura Informatyki Centrali PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w celu wdrożenia TAF TSI na sieci kolejowej w Polsce. System ten obejmuje systemy rezerwacji drogi dla pociągu i obejmuje aplikacje
PRZECZYTAJprojektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”.
PRZECZYTAJKolejne spotkanie Rady Przewoźników
02.02.2012
sprzedaży. Marek Pawlik poinformował o pracach związanych z przygotowaniem Master Planu dla TAF TSI i TAP TSI (Master plan dla systemów telematycznych) na styczniowym spotkaniu zorganizowanym przez Komisję [...] uwagę na istotne znaczenie aktywnego włączenia się w proces przygotowywania Master Planu dla TAF TSI i TAP TSI podmiotów, których systemy dotyczą. Na spotkaniu zakończono cykl uzgodnień w sprawie uwag zgłoszonych
PRZECZYTAJKolejne posiedzenie Rady Przewoźników
14.12.2011
W pierwszej części przedstawiono zagadnienie "TSI TAF w obsłudze towarowych przewozów kolejowych". Omówiono temat utworzenia w ramach Rady zespołu ds. współpracy międzynarodowej oraz uwagi zgłoszone w
PRZECZYTAJpn. „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013” o
PRZECZYTAJ