Wyniki wyszukiwania
kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi
PRZECZYTAJć ruch kolejowy przez centrum miasta. Estakada ma 2116 m długości. Pierwotnie ułożono na niej dwa tory. W związku z pogarszającym się stanem technicznym estakady oraz dla zmniejszenia obciążeń zlikwidowano
PRZECZYTAJośrodków w kraju. Nowy dworzec Łódź Fabryczna w przyszłości stanie się częścią tzw. Nowego Centrum Łodzi. Tory i perony znajdą się 16,5 m pod ziemią, zaś 10,5 m nad nimi ma przebiegać sieć podziemnych ulic i część
PRZECZYTAJinżynieryjnych ( wiaduktów, mostów i przepustów ) – otwarcie ofert nastąpi 26.03.2012 r. Aktualnie, tory nr 1 i 2 na odcinku Kraków Mydlniki – Kraków Batowice są zamknięte z powodu osunięcia skarpy nasypu
PRZECZYTAJporywistych wiatrów, których prędkość może dochodzić do 90 km/h. Mogą one powodować nawiewanie śniegu na tory oraz uszkodzenia sieci trakcyjnej. W stanie pogotowia znajdują sie wszystkie służby. Punktualność
PRZECZYTAJPociągiem do stadionu PGE Arena Gdańsk!
04.05.2012
Zaspa Towarowa, zabudowę rogatek z dwoma napędami elektrycznymi oraz przebudowę sieci trakcyjnej. Tory zmodernizowała firma TOR-KAR-SSON za kwotę ponad 6 mln zł. Pierwsze składy z kibicami pojechały przed
PRZECZYTAJObecnie, dwa tory na odcinku Kraków Mydlniki – Kraków Batowice są zamknięte z powodu osunięcia się nasypu, wywołanego powodzią w 2010 r. Linia nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże jest linią znaczenia państwowego
PRZECZYTAJnajwiększe to Warszawa Praga, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Modlin i Nasielsk. Zbudowano od nowa tory, mosty i przepusty oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na
PRZECZYTAJnajwiększe to Warszawa Praga, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Modlin i Nasielsk. Zbudowano od nowa tory, mosty i przepusty oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na
PRZECZYTAJzbudowały je w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych i dzielnic biurowych. Wybudowano również dwa nowe tory między stacją Warszawą Zachodnią a przystankiem Warszawa Aleje Jerozolimskie, co pozwoliło na rozdzielenie
PRZECZYTAJ