Wyniki wyszukiwania
naliczał identyczną opłatę na podstawie tego samego przedziału cenowego. Tymczasem według nowej regulacji powyższy przypadek będzie dzielić aż 14 przedziałów, co pozytywnie odnotują wszyscy przewoźnicy
PRZECZYTAJtorze, by utrzymać kursowanie pociągów. Łącznie wymieniono ponad 16 km torów wraz z remontem i regulacją sieci trakcyjnej. Zmodernizowane zostały także 3 rozjazdy na stacji Byczyna. Obecnie prace budowlane
PRZECZYTAJobejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wzmocnienie podtorza, -wymianę konstrukcji wsporczych i regulację sieci trakcyjnej. W wyniku przebudowy na linii Bytom Bobrek-Bytom Karb nastąpi przywrócenie prędkości
PRZECZYTAJWymieniliśmy fragmenty torów we Włoszczowicach, Busku-Zdroju i Szarbkowie. Dzięki oczyszczeniu i regulacji torów zwiększyła się prędkość pociągów na 5-kilometrowym odcinku linii kolejowej z Kielc do Buska-Zdroju
PRZECZYTAJdla prowadzenia ruchu kolejowego. Kompleksową wymianę szyn poprzedza m.in. oczyszczenie tłucznia, regulacja toru, odwodnienie i wzmocnienie podtorza. W pracy wykorzystywane są specjalistyczne maszyny jak:
PRZECZYTAJŚląska do stolicy Wielkopolski, zapewnią prace specjalnych maszyn. Od Rawicza w stronę Czempinia regulację 70 km torów prowadzi tzw. podbijarka. Następnie do szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno
PRZECZYTAJych badań, w niektórych miejscach przewidziano wymianę szyn i podkładów. Przeprowadzona będzie regulacja toru. Wyremontowane zostaną także 4 obiekty inżynieryjne. Z prac skorzystają kierowcy, gdyż zaplanowano
PRZECZYTAJKontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”
25.04.2013
torowej zmodernizowano urządzenia sterowania ruchem kolejowym, wzmocniono podtorze, przeprowadzono regulację toru, przebudowano sieć trakcyjną oraz instalacje oświetleniowe. Wykonawcą robót jest firma Schweerbau
PRZECZYTAJzyskają dogodny dostęp do pociągów dzięki pochylniom. Zmiana układu torowego, wymiana rozjazdów i regulacja sieci trakcyjnej ułatwi kursowanie pociągów aglomeracyjnych i dalekobieżnych. Na stacji Jelenia
PRZECZYTAJA. Cennik na rozkład jazdy pociągów 2014/2015 powstał przy uwzględnieniu tych samych założeń i regulacji, jak w roku ubiegłym. Nie zmieniły się zasady kategoryzacji linii oraz przedziały mas brutto pociągów
PRZECZYTAJ