Wyniki wyszukiwania
Tory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
Warszawy do Katowic. To jedna z najważniejszych tras w regionie o łącznej długości 92 kilometrów. Od początku realizacji inwestycji obejmującej wymianę wszystkich torów wraz z pozostała infrastrukturą: siecią
PRZECZYTAJz dzielnicy Widzew w kierunku zachodnim, aż do podziemnej stacji w centrum miasta. Na odcinku od początku obiektu do ul. Kopcińskiego wykonano już ściany szczelinowe i większą część płyty stropowej. Aktualnie
PRZECZYTAJobsługującego przewozy kontenerów i naczep przez regularne połączenia kolejowe. Port Gdynia jest początkiem korytarza transportowego Bałtyk – Adriatyk, jednego z kilku kluczowych korytarzy całej Unii Eu
PRZECZYTAJPowstał w roku 1924 z inicjatywy Władysława Grabskiego, ówczesnego premiera i ministra skarbu. Od początku istnienia, BGK wspiera społeczno-gospodarcze programy rządowe oraz programy samorządności lokalnej
PRZECZYTAJkontynuowane są prace wykończeniowe w ramach rewitalizacji „Kościerskiego korytarza kolejowego”. Na początku czerwca zakończono roboty na jednym z torów dwutorowego odcinka Gdańsk Osowa – Gdynia Główna oraz
PRZECZYTAJSzybsza kolej do Grudziądza
17.10.2014
pomiędzy Grudziądzem a Jabłonowem Pomorskim pojawi się ciężki sprzęt budowlany. Po remoncie, na początku 2015 roku, czas przejazdu pociągiem po tej trasie skróci się z 45 do 35 minut. Na odcinku ponad
PRZECZYTAJWarszawą a Gdańskiem pociągi pojadą dwoma torami w czasie poniżej 3 godz., zgodnie z deklaracjami PLK z początku roku. Również na odcinku z Warszawy do Katowic i Krakowa deklarowane czasy przejazdu w grudniu 2014
PRZECZYTAJPendolino już na torach!
14.12.2014
Niemal wszystkie miejsca na pokładzie są zarezerwowane. Stale rośnie liczba pasażerów w Pendolino. Od początku dnia pociągami EIP podróżowało ponad 4,5 tys. osób. Składy Express InterCity Premium, które dotarły
PRZECZYTAJ100 mln zł na kolej w Radomiu
18.12.2014
Dzisiaj, 18 grudnia br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z polsko-hiszpańskim konsorcjum firm Pol-Aqua, Dragados, Vias Y Construcciones, Electren na pierwszą fazę modernizacji linii kol
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
Radomiu nie trzeba budować dworca. Już jest odnowiony. W grudniu PLK podpisała natomiast umowę i od początku 2015 roku trwa modernizacja stacji Radom. W pierwszym kwartale 2015 roku Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ