• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy informacyjny. Rezultatów: 875, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-nowoczesna-stacja-dla-mieszkancow-i-turystow-3417

Jelenia Góra - nowoczesna stacja dla mieszkańców i turystów

03.07.2017

W czerwcu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły modernizację stacji w Jeleniej Górze. Łatwiejszy jest dostęp do pociągów regionalnych i dalekobieżnych. - Modernizacja stacji w Jeleniej Górze była

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-estakada-zmienia-sie-dla-kolei-i-miasta-3415

Gorzów Wielkopolski - estakada zmienia się dla kolei i miasta

30.06.2017

już stały, dodatkowy, wygodny dostęp do kolei w mieście. Jest wyposażony w długą wiatę, tablice informacyjne, funkcjonalne oświetlenie. Do przystanku prowadzi m.in. pochylnia. Sprawna komunikacja na czas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-zablocie-i-krakow-podgorze-za-20-dni-podrozni-wsiada-do-pociagow-3542

Kraków Zabłocie i Kraków Podgórze - za 20 dni podróżni wsiądą do pociągów

21.11.2017

jest dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Są ścieżki naprowadzające i tablice informacyjne dla niedowidzących. Obiekt jest oświetlony, wyposażony w ławki, gabloty na rozkłady jazdy oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroca-pociagi-na-trase-jarocin-wrzesnia-gniezno-3427

Wrócą pociągi na trasę Jarocin - Września – Gniezno

18.07.2017

wygodniejszych, wyższych peronów. Zaplanowano na nich nowe: wiaty, ławki oraz gabloty i tablice informacyjne. Perony zyskają nową nawierzchnię oraz lepsze oświetlenie. Pochylnie i odpowiednie oznakowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-po-modernizacji-wygodniej-na-dworcu-i-stacji-3251

Gliwice po modernizacji - wygodniej na dworcu i stacji

14.12.2016

gruntowna przebudowa stacji. Pasażerowie maja na peronach zadaszenie z przeszkleniami, ławki, gabloty informacyjne i antypoślizgową nawierzchnię posadzki. Przebudowane zostały przejścia podziemne. PLK dostosowały [...] kolejowej stacji. Na peronach została zamontowana nowa, antypoślizgowa nawierzchnia, ławki, gabloty informacyjne i zadaszenie z przeszkleniami. Zarządca infrastruktury dostosował perony i przejścia podziemne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-za-300-mln-zl-lepsza-podroz-z-katowic-do-krakowa-i-w-aglomeracji-krakowskiej-3228

Modernizacja za 300 mln zł - lepsza podróż z Katowic do Krakowa i w aglomeracji krakowskiej

16.11.2016

PLK na rzecz poprawy transportu kolejowego w aglomeracji krakowskiej. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne i nawierzchnię zyska także stacja Kraków - Mydlniki. Obsługę podróżnych poprawi dodatkowo budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-realizacja-inwestycji-z-perspektywy-2014-2020-3172

Szybsza realizacja inwestycji z perspektywy 2014 - 2020

06.09.2016

, m.in.: wniosek o uzyskanie lub zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia (jak to ma miejsce w przypadku projektu: „Prace na linii kolejowej nr 146 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

oświetlenie i nagłośnienie. Perony są czytelnie oznakowane oraz wyposażone w siedzenia i tablice informacyjne. Perony w Janowicach Wielkich mają dodatkowo zamontowany system dynamicznej informacji dla podróżnych [...] wyposażone w nowe oświetlenie i nagłośnienie. Podróżni już korzystają z nowych ławek i tablic informacyjnych. Przebudowane przejście podziemne między peronami 3 i 4 znacznie poprawiło obsługę pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczbork-ostrzeszow-krotsza-podroz-i-lepsze-warunki-obslugi-pasazerow-2897

Kluczbork – Ostrzeszów - krótsza podróż i lepsze warunki obsługi pasażerów

30.09.2015

podwyższone, co ułatwia wsiadanie do pociągu, mają wiaty nowe oznakowanie oraz ławki, tablice informacyjne i kosze. Zamontowano także nowe lampy i naprawiono system nagłośnienia. Osobom niepełnosprawnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-komfort-podrozy-na-trasie-poznan-wschod-wagrowiec-2868

Wyższy komfort podróży na trasie Poznań Wschód - Wągrowiec

28.08.2015

obrębie funkcjonalne perony z pełnym wyposażeniem tj. wiatami, ławkami, oświetleniem, tablicami informacyjnymi oraz pochylniami. W miejscowościach Koziegłowy, Owińska, Murowana Goślina, Łopuchowo, Sława

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook