• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

Siedlcach, Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim. Koszt współfinansowanego z unijnych środków drugiego etapu modernizacji tej linii to ponad 500 mln zł. Projekt zakłada modernizację lub rozbudowę na odcinku [...] dla pieszych. Projekt pn. „Modernizacja linii kolejowej E20/ CE 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap II” POIiŚ 7.1- 9.1 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-podmiejskiej-trasie-warszawa-pruszkow-2416

Zmiany na podmiejskiej trasie Warszawa – Pruszków

21.05.2014

W związku z pracami modernizacyjnymi PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i zamknięciem jednego z dwóch torów podmiejskich, na odcinku Warszawa Włochy – Pruszków od 22 maja do 30 czerwca zostaną wprowadzon

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-warszawa-skierniewice-lodz-2350

Przyśpieszenie na trasie Warszawa – Skierniewice – Łódź

11.04.2014

kolejowego nad ul. Bałtycką w Grodzisku Mazowieckim wystartowały 21 marca i są podzielone na kilka etapów, tak aby w każdym z nich zapewnić ciągłość ruchu pociągów i możliwość obsługi pasażerskiej na stacji [...] przechodzić do dzielnicy Żbików usytuowanej po drugiej stronie stacji. Dalsze prace będą prowadzone etapami. Jest to konieczne, aby zachować płynność ruchu pociągów. Stacje przyjazne pasażerom Ważnym aspektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-zadanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-850

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na zadanie w ramach RPO województwa łódzkiego

12.08.2010

Po analizie otwartych w dniu 22 lipca br. siedmiu ofert, komisja jako najkorzystniejszą wskazała ofertę przedłożoną przez Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. na kwotę 53 899 919,00 PLN n

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-robot-na-odcinku-siedlce-lukow-276

Zakończenie robót na odcinku Siedlce-Łuków.

18.01.2008

projektu ISPA/FS nr 2001/PL/16/P/PT/012 Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, Etap I. Spotkanie odbędzie się w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie, ul. Targowa 74

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zwieksza-mozliwosci-podrozy-pociagiem-do-zakopanego-8038

PLK S.A. zwiększa możliwości podróży pociągiem do Zakopanego

28.02.2023

Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., realizowanej etapami na kolejowej zakopiance, pasażerowie mogli wygodnie podróżować pociągiem do Zakopanego, m.in. w Święta i w ferie. Blisko 30 z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-naprawa-mostu-srednicowego-w-warszawie-1961

Rusza naprawa mostu średnicowego w Warszawie

18.06.2013

podmiejskiej . Naprawa mostu będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym remont przejdą tory linii podmiejskiej. Prace zakończą się 1 września br. W kolejnym etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

budowy mostu przez Nysę Łużycką w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja.” Za najbardziej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przemyslu-powstaje-nowy-most-miedzy-przeslami-zabytkowego-obiektu-8535

W Przemyślu powstaje nowy most między przęsłami zabytkowego obiektu

08.07.2023

Przemyślu realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook