• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cela. Rezultatów: 194, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/finansowania-infrastruktury-i-taboru-kolejowego-w-unii-europejskiej-debata-1736

Finansowania infrastruktury i taboru kolejowego w Unii Europejskiej - debata

12.09.2012

perspektywa finansowa, nad którą obecnie toczą się prace, zapewni środki do realizacji ambitnych celów i pozwoli na kontynuacje inwestycji infrastrukturalnych i taborowych. Aleksander Wołowiec, członek [...] zwrócił uwagę jak ważną rolę odgrywa spójność polityki regionalnej i transportowej dla realizacji celów, które stawia przed swoimi państwami Unia Europejska. Mathias Ruete poprosił uczestników debaty o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-technologie-w-geodezji-kolejowej-w-kolejnym-odcinku-edukacyjnym-1744

Nowoczesne technologie w geodezji kolejowej w kolejnym odcinku edukacyjnym

20.09.2012

Ewidencja, zarządzanie oraz przygotowanie map do celów projektowych i uzyskiwania decyzji administracyjnych jest kluczowym zadaniem na początku każdego procesu inwestycyjnego. Niekiedy budowa jednego wiaduktu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-straty-spowodowane-kradziezami-infrastruktury-technicznej-1786

Milionowe straty spowodowane kradzieżami infrastruktury technicznej

13.11.2012

infrastruktury w Wielkiej Brytanii. Zmniejszenie zjawiska kradzieży kabli jest jednym z priorytetowych celów w planie British Transport Police na lata 2012/2013. Dotychczasowe doświadczenia państw wysoko ro

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wypadki-psuja-rozklad-1778

Wypadki psują rozkład

26.10.2012

Ochrony Kolei oraz Policji przedstawili na konferencji prasowej 25 października w Gdańsku przesłanie i cele akcji „Zero tolerancji dla przechodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych”. Prezentowany był

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-warszawa-radom-pierwsze-prace-modernizacyjne-1834

Linia Warszawa – Radom. Pierwsze prace modernizacyjne

25.01.2013

toru, planowana jest kolejnej perspektywie finansowania UE na lata 2014 – 2020. Jednym z głównych celów modernizacji trasy Warszawa – Radom jest podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konkurs-na-happening-1833

Konkurs na happening

25.01.2013

wysokości 5 tys. zł, 3 tys. zł i 2 tys. zł. Regulamin konkursu dla szkół podstawowych informujący o celach, zasadach uczestnictwa i nagrodach został opublikowany na stronie internetowej www.bezpieczny-przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-bezpieczenstwa-na-e-59-1919

Poprawa bezpieczeństwa na E 59

24.04.2013

Główne cele to usprawnienie i zwiększenie pasażerskiego i towarowego ruchu kolejowego. Poprawi się również obsługa podróżnych, bezpieczeństwo i stan środowiska w otoczeniu linii kolejowej. Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niemal-polowa-linii-na-mazowszu-nie-zostanie-zawieszona-1949

Niemal połowa linii na Mazowszu nie zostanie zawieszona

28.05.2013

można w pełni wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-kolejowa-szczytno-elk-pozostanie-w-uzytkowaniu-1939

Linia kolejowa Szczytno Ełk pozostanie w użytkowaniu

16.05.2013

można w pełni wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-plk-nie-beda-zawieszac-linii-kolejowych-w-lodzkiem-1932

PKP PLK nie będą zawieszać linii kolejowych w Łódzkiem

09.05.2013

można w pełni wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące:

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 194.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook