• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 17,4. Rezultatów: 233, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczety-kolejny-etap-modernizacji-linii-czempin-poznan-2069

Rozpoczęty kolejny etap modernizacji linii Czempiń – Poznań

13.11.2013

pociągi i wykonawca przystąpił do robót demontażowych na równoległym. Prace na tych torach potrwają około 4 miesięcy. W ramach modernizacji wybudowanych będzie 72 km nowych torów i 65 km sieci trakcyjnej. - Ogromne [...] 7 mostów, 8 przejść dla pieszych pod torami, a także 14 przepustów. Przebudowanych zostanie również 17 przejazdów, w miejscu 12 zlikwidowanych wybudowane zostaną wiadukty kolejowe oraz wiadukt drogowy –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-krakowa-do-rzeszowa-w-mniej-niz-poltorej-godziny-2302

Z Krakowa do Rzeszowa w mniej niż półtorej godziny

17.03.2014

A. Dotychczas wymieniono ponad 116 km torów i 107 km sieci trakcyjnej na szlakach. Przebudowano już 17 peronów oraz 76 obiektów inżynieryjnych jak mosty, wiadukty i przepusty. Obecnie na modernizowanym [...] modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej to ok. 1,9 mld PLN. Zakończenie całej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-wrzeszcz-bardziej-przyjazny-pasazerom-2510

Gdańsk Wrzeszcz bardziej przyjazny pasażerom

09.07.2014

tory nr 2 i 4 i nowy peron nr 1. Ponad pół kilometra nowych torów Kolejarze prowadzą także prace torowe. W obrębie inwestycji na nowe wymieniono ok. 600 metrów torów oraz zainstalowano 17 słupów sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-odcinku-warszawa-grodzisk-mazowiecki-na-finiszu-2665

Prace na odcinku Warszawa – Grodzisk Mazowiecki na finiszu

10.11.2014

wiaty. Modernizowana jest równocześnie wschodnia i zachodnia część torowiska stacji. Zamontowano tu 4 najnowocześniejsze rozjazdy w Polsce, o promieniu skrętu 2,5 km. Remont układu torów pozwoli na jazdę [...] tę trasę w 70 min. W sumie w ramach projektu zostaną oddane do użytku: 34 przepusty, 16 peronów oraz 17 przejazdów kolejowo-drogowych. Nowe tory będą położone na blisko 60-kilometrowym odcinku trasy. Pojawi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-regiony-kolej-zmienia-polske-2673

Kolej zmienia regiony, kolej zmienia Polskę

20.11.2014

Dzięki ułożeniu blisko 100 km nowych torów, podróż pomiędzy stolicą a Wrocławiem będzie trwała poniżej 4 godzin. To wynik lepszy o ponad 1,5 godziny od obecnego. Roboty zakończą się na przełomie 2014/2015 [...] ze stolicy Wielkopolski do Trójmiasta. Przyspieszenie na trasie między Poznaniem a Gdynią (3 godz. 17 min.) umożliwiły prace rewitalizacyjne zrealizowane w ostatnich latach na zlecenie PKP Polskich Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

około 30 pociągów do Krakowa, Tarnowa, Rzeszowa i Przemyśla. Budowa nowego przystanku kosztowała około 1,7 mln zł. Przystanek powstał w ramach w ramach modernizacji trasy z Krakowa do Rzeszowa. - Na modernizowanej [...] Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2.3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-nadal-priorytetem-plk-2708

Bezpieczeństwo nadal priorytetem PLK

22.01.2015

wyniku kolizji bądź wykolejenia. Liczba wypadków spowodowanych błędami pracowników PLK spadła z 27 do 17, tj. o 37 %. Spółka zmniejszyła radykalnie ilość miejsc, w których stosowana jest jazda na sygnał zastępczy [...] tory w miejscach zabronionych . Liczba tych zdarzeń w 2014 r spadła o 14 % a ofiar zmniejszyła się o 4 %. W 2014 r. przeszkolono prawie 15 tysięcy dyżurnych ruchu oraz nastawniczych. Trwają szkolenia około

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-stanowisko-prezesa-zarzadu-plk-2759

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu PLK

27.03.2015

kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.” w terminie do 17 kwietnia 2015 r. do godz. 16.00. Przyjmujący zgłoszenie wyda, na żądanie pisemne potwierdzenie przyjęcia [...] Targowa 74, pok. 014, parter skrzydło C. Decyduje data wpływu do siedziby PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 4. Informacje o Spółce, w zakresie przekazywanym z mocy prawa sądowi rejestrowemu, będą dostępne w siedzibie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klient-najwazniejszy-pozytywne-zmiany-w-grupie-pkp-2785

Klient najważniejszy – pozytywne zmiany w Grupie PKP

29.04.2015

nieruchomości udało się znacząco zredukować historyczne zadłużenie PKP. W kwietniu 2012 dług netto wynosił 4 mld zł, a pod koniec 2014 było to już 0,8 mld zł. Nowe podejście do zarządzania pozwoliło Grupie PKP [...] 53% badanych bezpieczniejsze są również dworce. W porównaniu do 2013 r. to wzrost odpowiednio o 21 i 17 punktów procentowych. Rośnie liczba klientów zadowolonych z czystości na dworcach, peronach i w pociągach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lipcu-koniec-prac-na-kolejowym-moscie-zwodzonym-w-szczecinie-2818

W lipcu koniec prac na kolejowym moście zwodzonym w Szczecinie

16.06.2015

długość mostu to 261,80 m. Przęsło zwodzone ma długość 17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszone lub opuszczane w czasie od 2 do 4 minut. W ciągu doby przęsło zwodzone jest podnoszone i [...] stacjach i w pociągach. Remont mostu wymaga również ograniczenia żeglugi, jednak na czas regat od 10 do 17 czerwca ruch zostanie przywrócony. W pozostałym okresie kursowanie statków będzie możliwe wg ustalonego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 233.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook