Wyniki wyszukiwania
Prezes spotkał się także z marszałkiem województwa. Omawiane były m.in. możliwości realizacji projektów RPO w kolejnej perspektywie 2014-2020. W województwie realizowane są dwa projekty o wartości pon
PRZECZYTAJWśród omawianych zagadnień m.in. realizacja projektów z POIiŚ oraz Regionalnego Programu Operacyjnego, inwestycje odtworzeniowe oraz stan i koszty utrzymania linii kolejowych na terenie województwa. N
PRZECZYTAJPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym przeprowadzeniu działań informacyjnych i promujących. Owe działania tj. artykuły w prasie, współpraca z mediami, konferencje
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 21 kwietnia zorganizowały kolejna konferencję z cyklu spotkań nt. perspektyw funkcjonowania infrastruktury kolejowej na terenie województwa. W rozmowie z marszałkiem wo
PRZECZYTAJW ten sposób nasza Spółka pragnie zainteresować regionalnych działaczy problemami związanymi z zarządzaniem infrastrukturą kolejową, na obszarze poszczególnych regionów kraju oraz finansowaniem bieżąc
PRZECZYTAJPierwsza umowa dotyczy projektu „Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z modernizacją wiaduktu kolejowego i przejścia podziemnego w obrębie dworca kolejowego Lublin” . Całkowita wartość projektu to 2
PRZECZYTAJW dniu 2 lutego 2011 r. o godz. 11.00 w siedzibie Instytutu Kolejnictwa w Warszawie, ul. Chłopickiego 50 odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące omówienia dokumentu Kierunki rozwoju kolei dużyc
PRZECZYTAJ21 stycznia 2011 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, został ogłoszony przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kol
PRZECZYTAJUmowę podpisali : w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A: 1. Włodzimierz Żmuda – Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Krakowie, 2. Piotr Jendrzejczyk – Zastępca Dyrektora O
PRZECZYTAJZakres przewidzianych prac obejmuje: modernizację nawierzchni torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii 448 o długości 2,3 km, modernizację peronów, modernizację przejścia podziemnego pod
PRZECZYTAJ