Wyniki wyszukiwania
Poprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
km linii, ze względu na zły stan techniczny nawierzchni, prędkość rozkładowa jest obniżona do 30 km/h. Inwestycja pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej z 30 do 60 km/h. Realizacja zadania planowana [...] sieci trakcyjnej. Przebudowa poprawi parametry techniczne obiektu w torze nr 1, a także przywrócić prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac p
PRZECZYTAJstacji i przystanków osobowych w pochylnie i windy, przystosowanie linii do kursowania taboru z prędkością 160 – 200 km/h, poprawa przepustowości oraz jakości połączeń, skrócenie czasu przejazdu na mod
PRZECZYTAJInformacja Prasowa
25.09.2006
podstawie której zostanie poprowadzona modernizacja linii z docelowym efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu
PRZECZYTAJInformacja prasowa
24.08.2006
infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC tj. prędkości pociągów zestawionych z taboru klasycznego w ruchu pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do [...] km/h i nacisku na oś 225 kN; -przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; -spełnienie wymagań dotyczących interoperacyjności podsystemów utrzymania [...] , sterowania, infrastruktury, energii, ruchu i taboru dla transeuropejskiego systemu dużych prędkości określonego dyrektywami UE; -zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem na długości całej linii;
PRZECZYTAJInformacja dla mediów
04.08.2006
ego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień
PRZECZYTAJModernizowana obecnie linia kolejowa z Opola do Kędzierzyna Koźle pozwoli na jazdę pociągów z prędkością do 160 km/ godz. Czas podróży między Opolem a Kędzierzynem najszybszymi składami skróci się z 50
PRZECZYTAJKolejowy Szlak Jana Pawła II
01.06.2006
pociągu (do wizyty papieża Benedykta XVI) na linii wykonano roboty umożliwiające podniesienie prędkości i komfortu przejazdu dla pielgrzymów i turystów. Wykonano m.in. wymianę nawierzchni kolejowej na
PRZECZYTAJobrębie miasta i przyległych miejscowości. Pociągi pojadą trasą z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie szybciej niż obecnie (obecnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi
PRZECZYTAJminut. Teraz pociągi pasażerskie jadą z prędkością 60 km/h, po wymianie torów planowane jest przyśpieszenie o 20 km/h. Dla pociągów towarowych maksymalna prędkość wynosi 50 km/h, po modernizacji będzie
PRZECZYTAJprzydzielona zostanie przepustowość dla przewozów komercyjnych na liniach konwencjonalnych i dużych prędkości. W rezultacie w grudniu 2030 r. uruchomiony zostanie cykliczny rozkład jazdy, który zapewni większą [...] CPK (odpowiedzialny za koordynację prac merytorycznych nad HRJ oraz budowę nowych linii dużych prędkości w Polsce), CUPT (odpowiedzialne za wsparcie merytoryczne projektu) przy współpracy z UTK (dbającym
PRZECZYTAJ