Wyniki wyszukiwania
budowie nowego peronu. Powstaje przejście podziemne, które już częściowo służy podróżnym. Zakończono montaż sieci trakcyjnej. W drugiej połowie kwietnia wykonawca planuje zamknięcie przejazdu kolejowego i
PRZECZYTAJkm sieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa poprzez montaż dodatkowych zabezpieczeń na przejazdach. W ramach całego odcinka Wronki – Słonice PLK zmodernizują
PRZECZYTAJMontaż wyświetlaczy. Znika Warszawa Wola
11.05.2012
informacyjne oraz tablice z nazwami stacji. Na stacji Warszawa Zachodnia wykonawcy przystąpili do montażu konstrukcji i wyświetlaczy. System informacji wizualnej budowany jest od podstaw. Na peronach są
PRZECZYTAJWrocław. Przesuwanie przęsła mostu
03.06.2013
system sterowania ruchem kolejowym i system łączności. Przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych i montaż urządzeń sygnalizacji przejazdowej zwiększy bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Po modernizacji
PRZECZYTAJdwóch 400-metrowych peronów nr 5 i 4. Montowana jest nawierzchnia. Powstają zejścia z kładki. Widać montaż ławek, gablot i tablic informacyjnych. Udogodnieniem dla podróżnych będą osłonięte poczekalnie. Powstają [...] który powstaje obok lokalnego centrum sterowania (LCS) z komputerowymi urządzeniami. Obecnie trwa montaż szklanej fasady południowej części hali dworca oraz zabudowywane są instalacje sanitarne. Obowiązują
PRZECZYTAJwindy. Na peronie nr 3 postępuje budowa wiaty. Gotowe są tablice informacyjne. Wykonawca rozpocznie montaż ławek. Dla osób niewidomych i niedowidzących będą ścieżki dotykowe. Obydwa perony będą wyposażone
PRZECZYTAJPo nowych torach do Przemyśla
12.02.2013
Planowane prace obejmą między innymi: montaż samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na przejeździe na szlaku Rogóżno – Przeworsk, roboty budowlane na szlaku Łańcut – Rogóżno, w tym remont peronów na pr
PRZECZYTAJNowym torem z Warszawy na wschód
19.12.2012
wnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach budowę przejść podziemnych montaż megafonów i z oprogramowaniem umożliwiającym automatycznie przekazywanie komunikatów na przystankach
PRZECZYTAJTASKER KRC 1200 jest wielozadaniowość. Posiada duży udźwig, bo aż 150 ton oraz wysięg umożliwiający montaż i demontaż elementów o wielkich gabarytach. Maszyna spełnia wymogi dotyczące blokowej wymiany rozjazdów
PRZECZYTAJzejścia, a odnowiony peron nr 6 będzie miał dojście z peronu nr 3. Stacja będzie przygotowana do montażu systemu informacji pasażerskiej. Na peronach wykonana zostanie kanalizacja dla przyszłej instalacji
PRZECZYTAJ