Wyniki wyszukiwania
• 184 – tyle minut trwa obecnie podróż najszybszym pociągiem z Warszawy do Gdyni. Projekt POIiŚ 7.1-1.3 "Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Iława, LCS Malbork” [...] Środowisko. Koszt całkowity projektu: 2 027 544 054,59 PLN Wysokość dofinansowania z UE: 1 220 561 930,19 PLN Projekt POIiŚ 7.1-41 "Modernizacja linii kolejowej E65/C-E65 na odcinku Warszawa-Gdynia - obszar LCS [...] 3 godz. Inwestycja w liczbach: • 3,2 mld zł – tyle wynosi łączny koszt realizacji obu projektów; • 1,8 mld zł – taka jest łączna wysokość dofinansowania obu inwestycji przez Unię Europejską ze środków
PRZECZYTAJroboty na torze nr 1 na odcinku Sowczyce - Kluczbork, a obecnie realizowane są prace na torze nr 2. Ich zakończenie przewidujemy w lipcu. W tym samym miesiącu zakończą się prace na torze nr 1 na odcinku Kalety [...] – Kluczbork. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJTowarowa. Prace nad Studium Wykonalności zakończą się we wrześniu 2015 r. Wartość zamówienia wynosi 1 mln 749 tys. zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJUmowę o dofinansowanie podpisali - w imieniu Zarządu Województwa Małopolskiego: Marek Nawara - Marszałek Województwa Małopolskiego i Marek Sowa - Członek Zarządu Województwa Małopolskiego zaś w imieni
PRZECZYTAJZasadnicze roboty, które spowodują całkowite zamknięcie linii na tym odcinku, potrwają około 6 miesięcy. W grudniu 2011 r., po wykonaniu najistotniejszych prac, linia ponownie zostanie otwarta dla ruc
PRZECZYTAJRusza projektowanie LCS Radom
10.02.2011
Zakres prac obejmuje: opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej, opracowanie dokumentacji geotechnicznej i geologiczno – inżynierskiej, opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o
PRZECZYTAJChorzów Batory – Tarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo”. Wartość prac to 1,2 mld zł netto. Dofinansowanie pochodzi z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJzadanie „Prace na linii kolejowej nr 131 na odcinku Chorzów Batory - Nakło Śląskie”. Wartość prac to 1,2 mld zł netto. Dofinansowanie pochodzi z unijnego programu POIiŚ. Zakończenie robót planowane jest
PRZECZYTAJpociągów do jazdy. Wartość inwestycji pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni" to ponad 1,6 mld zł netto. Prawie 45 proc. tej kwoty stanowi dofinansowanie unijne ze środków instrumentu finansowego
PRZECZYTAJice – Zebrzydowice: LOT C na odcinku podg. Most Wisła - Czechowice-Dziedzice - Zabrzeg” o wartości 1,4 mld zł dofinansowany jest przez Unię Europejską z instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Wszystkie roboty
PRZECZYTAJ