• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-mazury-i-podlasie-dzieki-modernizacji-linii-korsze-elk-3504

Szybciej na Mazury i Podlasie dzięki modernizacji linii Korsze – Ełk

10.10.2017

Polskich Linii Kolejowych S.A. Sprawniejszy ruch pasażerski i towarowy PLK poprawią standard obsługi podróżnych. Wykonawca opracuje dokumentację modernizacji 7 stacji: Stare Juchy, Wydminy, Giżycko, Sterławki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pazdziernikowa-korekta-rozkladu-jazdy-2-3507

Październikowa korekta rozkładu jazdy

12.10.2017

dodatkowo w Piotrkowie Trybunalskim i Radomsku. Informacja dla podróżnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dbają o komfort obsługi podróżnych na stajach i przystankach. W ramach prac modernizacyjnych i u [...] Linie Kolejowe S.A. inwestycje poprawią komunikację w regionach i między nimi oraz komfort obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. Korekta rozkładu jazdy będzie obowiązywać od 15 października do 9 grudnia [...] i ławki. Gabloty informacyjne, wyświetlacze oraz infokioski na peronach coraz lepiej zapewniają podróżnym dostęp do informacji o odjazdach i przyjazdach pociągów. Z infokiosków mogą korzystać już podróżni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zielona-gora-bezpieczniej-i-wygodniej-ze-stacji-do-miasta-3511

Zielona Góra – bezpieczniej i wygodniej ze stacji do miasta

16.10.2017

wybudowane dwie pochylnie oraz winda osobowa, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością, podróżnych z cięższym bagażem i rowerzystów. Zakres prac obejmuje również przebudowę odwodnienia tunelu. Wykonawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-gora-budowa-lacznicy-krakow-zablocie-krakow-podgorze-na-finiszu-3515

Pociąg górą. Budowa łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Podgórze na finiszu

20.10.2017

perony z wiatami i ławkami oraz system informacji pasażerskiej, znacznie poprawią komfort obsługi podróżnych. Na przystankach znajdują się windy oraz schody ruchome, które ułatwią dostęp osobom z ograniczonymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-koleja-na-wszystkich-swietych-1-3520

Podróże koleją na Wszystkich Świętych

26.10.2017

pociągach, na dworcach oraz na szlakach kolejowych zapewnią bezpieczeństwo w podróży. Do dyspozycji podróżnych jest także całodobowy numer alarmowy SOK – 22 47 40 000. Nad bezpieczeństwem ruchu kolejowego czuwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-modernizuja-stacje-leszno-i-odcinek-rawicz-czempin-3522

PLK modernizują stację Leszno i odcinek Rawicz – Czempiń

27.10.2017

Na przystanku Przysieka Stara budowany jest nowy peron. Stacja Leszno – więcej udogodnień dla podróżnych W połowie października rozpoczęły się prace na stacji Leszno. Zmodernizowane zostaną dwa perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-kolej-blizej-pasazera-3431

Nowe przystanki – kolej bliżej pasażera

24.07.2017

Zwiększaniu komfortu obsługi pasażerów na modernizowanych stacjach oraz istniejących przystankach towarzyszy budowa nowych obiektów. To przedsięwzięcia, dzięki którym szybciej i wygodniej można korzys

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-podroze-ze-swietokrzyskich-stacji-3529

Wygodniejsze podróże ze świętokrzyskich stacji

07.11.2017

stacji Kielce Herbskie . Powstał już nowy, wyższy peron – zgodny z obecnymi standardami, co ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Będzie wyposażony w nowe ławki i wiaty oraz czytelne oznakowanie [...] ze ścieżkami naprowadzającymi dla niewidomych ułatwi bezpieczne korzystanie z obiektu wszystkim podróżnym. Codziennie na stacji zatrzymuje się 18 pociągów pasażerskich. Kończy się również przebudowa kładki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-gdansk-glowny-bardziej-komfortowa-i-funkcjonalna-3536

Stacja Gdańsk Główny bardziej komfortowa i funkcjonalna

14.11.2017

elementem gdańskiej stacji. Prace na stacji prowadzone są z uwzględnieniem i zachowaniem obsługi podróżnych. Zasadnicze etapy robót odbywają się nocą. Podstawowe prace na peronie nr 2 potrwają do czerwca [...] realizowane są w ramach projektu POIiŚ 5.1-19.2 "Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny”. Wartość dofinansowania unijnego [...] Główny to jedno z działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w ramach poprawy komfortu obsługi podróżnych, korzystających z kolei. Podobny zakres prac zaplanowano na stacjach i przystankach modernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-w-podroz-ze-szczecina-glownego-3537

Wygodniej w podróż ze Szczecina Głównego

14.11.2017

Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają ostatni etap modernizacji stacji. - Zwiększenie standardu obsługi podróżnych na stacjach i przystankach to jeden z celów realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] czytelne oznakowanie oraz nowe funkcjonalne oświetlenie. W wygodnym dotarciu na perony pomogą podróżnym windy, z których będą mogły skorzystać także osoby z rowerem czy wózkiem. Większe bezpieczeństwo [...] Szczecinie jest realizowana w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”. Jej koszt to prawie 57,5 mln

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...52535455565758596061...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 561 do 570 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook