Wyniki wyszukiwania
roboty związane z rozbiórką toru nr 2. Za dwa, trzy miesiące zaczną się tu prace stricte budowlane: montaż słupów trakcyjnych, wymiana podtorza, modernizacja obiektów inżynieryjnych, układanie nowych torów
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa m.in. poprzez montaż dodatkowych zabezpieczeń na przejazdach. W ramach całego odcinka Wronki – Słonice PLK zmodernizują
PRZECZYTAJpociągi kursują po nowych torach, zarówno szerokich (1520 mm) jak i normalnych (1435 mm). Kończy się montaż komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym w nastawni w stacji Siemianówka oraz dobiega końca
PRZECZYTAJPUN-y na torach, efekty na horyzoncie!
16.06.2025
ramach planowanego II etapu, który nie ma jeszcze zapewnionego finansowania, przewidziano dodatkowo montaż aktywnych urządzeń zabezpieczenia ruchu na trzech przejazdach oraz modernizację elementów sieci
PRZECZYTAJto I kwartał 2025 r. Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym powstaje również na stacji Zawiercie. Montaż komputerowych urządzeń zapewni bezpieczne prowadzenie pociągów i będzie wsparciem codziennej pracy
PRZECZYTAJ(PKRE). Firma poszerza swój obszar działalności i poza robotami kolejowymi działa w obszarze budowy i montażu trakcji m.in. na odcinkach: Warszawa – Poznań; Gliwice – Pyskowice – Opole – Wrocław; Śląsk – porty
PRZECZYTAJOlsztyn Główny zmieni swoje oblicze!
12.08.2019
osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dzięki nowym urządzeniom nagłaśniającym oraz montażowi wyświetlaczy podróżni zyskają wyczerpującą informację o przyjazdach i odjazdach pociągów. Wyższy
PRZECZYTAJride” i „bike & ride”. W ramach prac planowana jest także wymiana torów, urządzeń sterowania, a także montaż nowoczesnego systemu ERTMS/ETCS. Zapewni to sprawne i bezpieczne podróże oraz przewóz towarów, a
PRZECZYTAJktóry zapewnia przejazd około 250 pociągów na dobę. Równocześnie wykonane będą prace związane z montażem nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, rozjazdów, torów i sieci trakcyjnej. Na trasie Wrocław
PRZECZYTAJliczby pociągów na trasach” – mówi Andrzej Wolski, dyrektor projektu z PKP PLK odpowiedzialny za montaż systemu ETCS na Centralnej Magistrali Kolejowej. Europejski System Sterowania Pociągiem jest jednym
PRZECZYTAJ