• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 2963, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znany-jest-wykonawca-modernizacji-wiaduktu-kolejowego-i-przebudowy-ukladu-komunikacyjnego-w-lublinie-1223

Znany jest wykonawca modernizacji wiaduktu kolejowego i przebudowy układu komunikacyjnego w Lublinie

17.03.2011

Spośród trzech złożonych ofert, wybrano najkorzystniejszą, złożoną przez Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych EXPOL S.A. w Lublinie . Cena oferty wynosi 29 335 500,00 PLN (brutto). Zadanie to jest j

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1201

Przetarg na modernizację linii kolejowej w ramach RPO Warmii i Mazur

01.03.2011

dodatkowych na stacjach, korekta geometrii łuków polegająca na wydłużeniu krzywych przejściowych łuku w celu uzyskania optymalnej prędkości na łukach, oczyszczenie lub odtworzenie bocznych rowów odwodnieniowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przystanku-lublin-polnocny-i-stacji-swidnik-ze-srodkow-rpo-wojewodztwa-lubelskiego-1176

Modernizacja przystanku Lublin Północny i stacji Świdnik ze środków RPO województwa lubelskiego

08.02.2011

W imieniu Trakcji Polskiej S.A. umowę podpisali: Tadeusz Kałdonek Wiceprezes Zarządu, Dariusz Mańkowski Wiceprezes Zarządu, w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji : Je

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

Zgodnie ze złożonym Wnioskiem o dofinansowanie, całkowita wartość projektu wynosi 202 351 333,06 PLN (brutto), w tym: wydatki kwalifikowane – 165 861 748,40 PLN , wydatki niekwalifikowane (podatek VAT

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

Zakres robót budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

Zakres robót budowlanych na odcinku Bochnia – Biadoliny obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 22,300 km linii, przebudowę układów torowych na stacjach: Brzesko i Biadoliny, p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-linii-kolejowych-olsztyn-szczytno-szymany-989

Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn – Szczytno – Szymany

07.10.2010

W dniu 7.10.2010r. w Urzędzie Marszałkowskim w Olsztynie odbyła się konferencja prasowa, na której poinformowano o przekazaniu przez Urząd Marszałkowski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowy o dofinan

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wezly-kolejowe-wroclawskipoznanski-i-lodzki-otwarcie-ofert-1347

Węzły kolejowe wrocławski,poznański i łódzki- otwarcie ofert

28.06.2011

ul. Rejtana 17, 02-516 Warszawa (Partner) Ingenieurbüro Dipl. Ing. H. Vössing GmbH, Brunnenstrasse 29-31, 40223 Düsseldorf (Partner) Cena: Część A zamówienia – 9.717.000,00 PLN brutto; Część B zamówienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kio-odrzuca-odwolania-w-postepowaniach-na-lcs-malbork-i-lcs-ilawa-1217

KIO odrzuca odwołania w postępowaniach na LCS Malbork i LCS Iława

15.03.2011

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła odwołania uczestników postępowań przetargowych na wykonanie robót budowlanych: 1) modernizacji linii Warszawa Gdynia na odcinku od km 184,800 do km 236,000 objętym ob

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/horyzontalny-rozklad-jazdy-ruszaja-konsultacje-9916

Horyzontalny Rozkład Jazdy. Ruszają konsultacje

17.07.2024

prezes spółki CPK. Prace nad projektem HRJ trwają od 2022 r. , a prognoza ruchu pasażerskiego na lata 2031-2040 , na podstawie, której zaplanowano układ połączeń dalekobieżnych, opracowana została przy pomocy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...51525354555657585960...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 551 do 560 z 2963.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook