Wyniki wyszukiwania
Śremską zapewnia płynny przejazd samochodów i dogodny ruch pieszych. Wiadukt ma długość 48 m i wysokość 4,6 m, co oznacza, że przejadą pod nim nawet samochody ciężarowe. – Wiadukt w Mosinie to kolejne bezkolizyjne [...] na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok. 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań-Czempiń
PRZECZYTAJlinii kolejowej uzyskano m.in dzięki budowie 2 ekoduktów, 15 km ekranów akustycznych, oraz 49 separatorów dla ochrony czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław [...] kilkunastu nastawniach. Teraz trzech dyżurnych z jednego miejsca steruje ruchem pociągów, w tym na 4 przebudowanych stacjach: Skokowa, Żmigród, Oborniki Śląskie, Wrocław Osobowice. Obsługa centrum wykorzystuje
PRZECZYTAJkolejowych z drogami – Etap III”. Wartość inwestycji to ponad 17 mln zł netto, w tym udział PLK to 4,8 mln zł netto. Projekt ubiega się o dofinansowanie z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] obejmuje budowę 25 wiaduktów w całej Polsce, w tym 11 wiaduktów kolejowych, 11 wiaduktów drogowych, 2 przejść dla pieszych pod torami i 1 wiaduktu pieszo-rowerowego. Skrzyżowania bezkolizyjne realizowane
PRZECZYTAJKolejowych S.A. najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Trasa zostanie przystosowana do przejazdu większej liczby składów – możliwe będą dodatkowe [...] Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warty jest ponad 4 mld zł przy wykorzystaniu środków Unii Europejskiej z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Podróżni s
PRZECZYTAJruchu, chodnik i ścieżka rowerowa. Parametry obiektu pozwalają na przejazd samochodów do wysokości 4,60 m. Nowe rozwiązanie eliminuje korki i znacznie ułatwia ruch drogowy w mieście. Sprawność i bezpieczeństwo [...] Województwa Podkarpackiego. Wartość zadania na realizację, to 25,9 mln zł netto. Zakres naszych prac za 7,2 mln zł netto objął głównie budowę konstrukcji wiaduktu oraz przebudowę torów, sieci trakcyjnej, urządzeń
PRZECZYTAJ– najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Wnioski, związane z uzyskaniem nowych zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji, są sukcesywnie [...] h na przełomie III i IV kwartału 2024). Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., warta ponad 4 mld zł współfinansowana jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Projekt jest ws
PRZECZYTAJBezpieczniej w ferie z kolejarzami
01.03.2024
roku do 14 w tym roku. Było mniej ofiar śmiertelnych. W 2023 roku w wyniku zdarzeń 4 osoby poniosły śmierć, w tym roku – 2. Kolejarze z PLK SA, funkcjonariusze SOK, strażacy i policjanci edukowali dzieci
PRZECZYTAJch w system elektrycznego ogrzewania - gwarantujący sprawny ruch w warunkach zimowych, a także ok. 2 km torów i ok. 10 km sieci trakcyjnej. Zaplanowano wzmocnienie podtorza i stabilizację torów objętych [...] linii kolejowych: Częstochowa – Zawiercie – Katowice (LK 1), Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK, LK 4), Tarnowskie Góry – Zawiercie (LK 182), Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice (LK 160, 186) i łącznica [...] srk w stacji Zawiercie oraz roboty towarzyszące” w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wartość prac to ponad 90 mln zł netto ze środków budżetowych
PRZECZYTAJPLK zaplanowały budowę ok. 2,5 km drogi oraz ciągu dla pieszych i rowerzystów. Trasa będzie prowadzić z miejscowości Kruszewiec w kierunku wiaduktu drogowego w miejscowości Stara Wieś. Kierowcy zyskają [...] urządzeń sterowania ruchem. Zadania są częścią większego projektu: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”, finansowanego ze środków krajowych. Kontakt dla mediów: Magdalena
PRZECZYTAJramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJ