• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montaż. Rezultatów: 606, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

szlaki: Rogóżno – Przeworsk, Strażów - Łańcut, Radymno – Żurawica oraz stację Strażów. Przebudowa i montaż urządzeń sygnalizacji zwiększy poziom bezpieczeństwa na 8 przejazdach kolejowo-drogowych. Rewitalizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

dodatkowego, drugiego toru między Otwockiem, a Pilawą, modernizację torów na pozostałym odcinku linii, montaż rozjazdów, budowę nowych obiektów inżynieryjnych oraz przebudowę przejazdów kolejowo-drogowych. Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-ursusie-i-koniec-najwiekszych-utrudnien-na-kolei-we-wrzesniu-1985

Nowy przystanek w Ursusie i koniec największych utrudnień na kolei we wrześniu

19.07.2013

związanych z budową peronu wyspowego, umiejscowionego pomiędzy torami podmiejskimi. Wykonawca rozpoczął montaż konstrukcji, na której będzie opierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

których w fazie montażu oparte zostaną dźwigary stalowe ustroju nośnego wiaduktu – tłumaczy Jerzy Majder, kierownik kontraktu. Po zakończeniu prac przygotowawczych wykonawca rozpoczął montaż przęseł, począwszy [...] skrzyżowania z ul. Władysława Jagiełły. W sumie zamontowanych zostanie sześć przęseł wiaduktu. Ich montaż potrwa około dwóch tygodni. W następnej kolejności wykonawca przystąpi do wykonywania zasadniczego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malbork-i-ilawa-modernizacja-torow-pelna-para-1974

Malbork i Iława – modernizacja torów pełną parą

27.06.2013

Pomorskich. Na samej stacji Prabuty prowadzone są roboty torowe, budowa przejść podziemnych, peronów oraz montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym. W ramach Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym w Iławie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-dwie-godziny-z-warszawy-do-katowic-1954

W dwie godziny z Warszawy do Katowic

06.06.2013

prowadzone będą na szeroką skalę. Zaplanowano m.in. wymianę nawierzchni torowej na ponad 91 km, montaż 144 nowych rozjazdów oraz rewitalizację sieci trakcyjnej. Ponadto remont obejmie 9 przejazdów, 12

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

system sterowania ruchem kolejowym i system łączności. Przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych i montaż urządzeń sygnalizacji przejazdowej zwiększy bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Po modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-na-lotnisko-szczecin-goleniow-1950

Koleją na lotnisko Szczecin - Goleniów

29.05.2013

skorzystają z nowych torów od długości ponad 4 km. Budowa łącznicy do portu lotniczego objęła również montaż nowych rozjazdów, wykonanie nasypów czy budowę systemu sterowania ruchem kolejowym. Podróżni jadący

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-zachodnia-skierniewice-1947

Modernizacja trasy Warszawa Zachodnia - Skierniewice

24.05.2013

obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych, ziemnych, torowych, montaż urządzeń automatyki kolejowej, wymianę sieci trakcyjnej, a także modernizację obiektów inżynieryjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

wszystkie perony. W ramach projektu zaplanowano między innymi budowę 22 kilometrów nowych torów i montaż 50 nowych rozjazdów, usprawniających ruch na przyszłej stacji. Jednoczesna modernizacja dwóch kluczowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...49505152535455565758...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 531 do 540 z 606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook