Wyniki wyszukiwania
wykonaniu odwodnienia i izolacji układana jest nowa posadzka i płytki na ścianach. Budowane są trzy nowe tory , które będą zelektryfikowane. Już na niektórych odcinkach zamontowano nową sieć trakcyjna. Sprawny
PRZECZYTAJKolejowa, Ciecierzyn. Na odcinku z Lubartowa do Parczewa, w tym na stacji Parczew, wymienione zostaną tory i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Remont obejmie także mosty i wiadukty. Wyższy poziom be
PRZECZYTAJna poręczach. W ramach inwestycji wartej prawie 5 mln zł wyremontowano też w obrębie przystanków tory oraz obiekty inżynieryjne. Krótsze podróże koleją W 2018 roku między Cieszynem a Zebrzydowicami wymieniono
PRZECZYTAJinnych środków transportu. Rozpoczęły się prace na stacji Bydgoszcz Emilianowo. Wymienione zostaną tory oraz 7 rozjazdów, ważnych elementów linii kolejowej pozwalających na sprawny przejazd składów z toru
PRZECZYTAJstronach linii kolejowej. Niebawem, ułatwieniem dla Mielczan będzie także wybudowane przejście przez tory, łączące ul. Benedyktyńską i Szarych Szeregów. Jeszcze w kwietniu ma być ono udostępnione dla pieszych
PRZECZYTAJnawierzchnię i powstaje wykop pod konstrukcję. Dla pieszych przygotowane jest tymczasowe przejście przez tory zabezpieczone rogatkami i sygnalizacją świetlną. Utrzymany jest ruch pociągów na linii kolejowej Warszawa
PRZECZYTAJna odcinku Łowicz Główny – Skierniewice”. W ramach projektu przebudowane w ubiegłych latach zostały tory na odcinku Bełchów – Łowicz oraz zmodernizowany przystanek Bobrowniki. Wartość tych prac to ok. 35
PRZECZYTAJnakaz zatrzymania się przed torami. Pulsujące, czerwone światło na sygnalizacji zakazuje wjazdu na tory – zakaz wjazdu za sygnalizator gdyż do przejazdu zbliża się pociąg! Nie wjeżdżamy na przejazd, gdy
PRZECZYTAJrealizacji prac na odcinkach Rzeszów – Przemyśl i Przemyśl – Medyka. Zakres dokumentacji obejmie m.in. tory wraz z siecią trakcyjną, rozjazdy oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Istotną część prac
PRZECZYTAJdogodniejsze warunki dla przewozów towarowych, co przełoży się również na korzyści gospodarcze. Planowane tory łącznicy o długości blisko 3,4 km połączą linie kolejowe nr 106 i 108 między przystankami Szebnie
PRZECZYTAJ