Wyniki wyszukiwania
listopada br. Wartość rewitalizacji odcinka Żywiec – Węgierska Górka wynosi 35 mln zł. Prace potrwają do połowy przyszłego roku. Inwestycja jest finansowana z budżetu państwa. Kontakt dla mediów: Bohdan Ząbek
PRZECZYTAJnajważniejszej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Krakowie, rozpoczęły się w pierwszej połowie 2017 roku. Przebudowywana jest linia kolejowa na długości niemal 20 kilometrów. Roboty trwają równolegle
PRZECZYTAJDiamentową. Stary wiadukt został już w połowie wyburzony. Ruszyła budowa nowych fundamentów. Obiekt zostanie całkowicie rozebrany i zbudowany od podstaw. W połowie marca ruszyły roboty na moście kolejowym
PRZECZYTAJr. będą miały podpisane umowy o wartości 1/3 Krajowego Programu Kolejowego. Tylko od stycznia do połowy czerwca bieżącego roku PLK podpisały umowy na ponad 10 mld zł. Spółka planuje podpisać jeszcze, do
PRZECZYTAJZielonce. Nowe platformy są wyposażone w wiaty, oświetlenie, ławki i antypoślizgową nawierzchnię. W połowie roku obiekty będą dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji podróżnych będą oddane
PRZECZYTAJkolejowej nr 32 na odcinku Białystok - Bielsk Podlaski (Lewki)" Postępowanie planowane do wszczęcia w II połowie 2017 r. Prace projektowe dla projektu pn.: "Prace na liniach kolejowych nr 25, 74, 78 na odcinku
PRZECZYTAJdrugi etap przetargu. Podpisanie umowy z wykonawcami planowane jest w pierwszym kwartale a roboty od połowy 2017 r. Do tego czasu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotują wspólnie z przewoźnikami i samorządami
PRZECZYTAJNowe perony w Lublinie i Lubartowie
03.09.2014
sieć trakcyjną i trwają roboty wykończeniowe. Podróżni będą mogli korzystać z peronu już w drugiej połowie września. Budowa nowego peronu na stacji w Lublinie jest kluczowa m. in. dla wykorzystania trasy
PRZECZYTAJGłównym celem rewitalizacji linii kolejowej nr 272 między stacjami Kluczbork i Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
, a stare rozjazdy kolejowe wymieniane, by zapewnić płynniejszy ruch i wyższe bezpieczeństwo. Od połowy marca kontynuowane są prace na stacjach Koszęcin i Kalety oraz na szlaku je łączącym. Niemal na całej [...] 70-kilometrowej trasie, położono już nowe tory. Dzięki temu, po zakończeniu wszystkich robót, w drugiej połowie roku pociągi pasażerskie będą mogły rozpędzić się do 120 km/h. Odnowione perony – Jeszcze kilka lat
PRZECZYTAJ