Wyniki wyszukiwania
są napoje. Tylko w tym tygodniu ich liczba przekroczyła 12 tys. Gdy opóźnienia wynoszą powyżej 30 minut, na 40 dworcach osoby oczekujące na pociągi otrzymują poczęstunek. Ponadto na dworcach emitowane są
PRZECZYTAJodcinku dwutorowym Gdańsk Osowa – Gdynia Główna, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 20–30 minut w zależności od taboru. Nastąpi poprawa stanu technicznego infrastruktury, zwiększenie bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprzejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Rewitalizacja, czyli w skrócie przywrócenie parametrów technicznych linii kolejowej po długim okresie
PRZECZYTAJmiędzy Bydgoszczą a Toruniem, dzięki czemu czas przejazdu pociągów na tej trasie skrócił się o 20 minut. Tym samym transport kolejowy stał się konkurencyjny wobec samochodowego. Jeszcze w tym roku pociągi
PRZECZYTAJpociągiem z Torunia do Bydgoszczy. Docelowo czas podróży między tymi dwoma miastami nie przekroczy 43 minut, a pociągi będą mogły rozwijać prędkość do 120 kilometrów na godzinę. Zakończenie wszystkich prac
PRZECZYTAJŁódzkie: 24 nowe i odnowione perony
27.01.2014
prac czas przejazdu pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie korzystać z trzech
PRZECZYTAJŁódź: Trzy nowe przystanki kolejowe
16.12.2013
prac czas przejazdu pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie korzystać z trzech
PRZECZYTAJdolnośląskiego będzie szybszy przejazd pociągów. Tylko na tym odcinku czas przejazdu skróci się o 20 minut. Składy pasażerskie pojadą 160 km/h a towarowe 120 km/h. Wyższe prędkości to również wprowadzenie
PRZECZYTAJkolejowego. Podróżni pokonują trasę ze stolicy do Wrocławia w rekordowo krótkim czasie 3 godzin i 42 minut, a będzie w 3,5 godz. Obecnie są dobre warunki dla otworzenia regionalnych połączeń z Częstochowy
PRZECZYTAJskierowanych trasą okrężną przez Warszawę Odolany, przez co wydłużą się czasy ich jazdy średnio o 10 minut. Pozostałe pociągi dalekobieżne będą korzystały z torów przeznaczonych do ruchu podmiejskiego. Kolejne
PRZECZYTAJ