Wyniki wyszukiwania
W ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja linii kolejowej E-59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III odcinek Czempiń – Poznań zmodernizowane zostaną jeszcze tory pomiędzy Luboniem a Mosiną, przystanki
PRZECZYTAJmin: naturalnego kamienia, szkła i wysokiej jakości stali – podkreśla Ireneusz Krzywicki. Ostatni etap modernizacji magistrali ze stolicy do Gdyni Przebudowa stacji Gdańsk Wrzeszcz jest ostatnim zadaniem
PRZECZYTAJruchu pociągów urządzenia umieszczane są w pomieszczeniach strzeżonych lub monitorowanych. Jeszcze na etapie modernizacji kable komunikacyjne instalowane są w taki sposób, aby ograniczyć negatywne działania
PRZECZYTAJPrace realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”, który jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
budowy mostu przez Nysę Łużycką w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja.” Za najbardziej
PRZECZYTAJm niezależnie od okresu podejmowania tych działań. Wraz z końcem sierpnia 2012 roku zakończył się etap zgłaszania kandydatur. Kandydatury do obydwu nagród zgłaszane były tradycyjnie za pośrednictwem poczty
PRZECZYTAJoferta na kwotę 26 120 319,68 zł netto, 31 866 790,01 zł brutto Budowa pięciu wiaduktów jest kolejnym etapem w budowie Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na długości ponad 61 km, w ramach
PRZECZYTAJch na modernizowanej linii E-65 w obszarze LCS Ciechanów. Budowa sześciu wiaduktów jest kolejnym etapem projektu pod nazwą Lokalne Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na obszarze o długości
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A wpłynęły oferty od czterech firm zainteresowanych przystąpieniem do II etapu selekcji wykonawców zainteresowanych realizacją studium. W wyniku analizy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJrealizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu
PRZECZYTAJ