• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-koleja-na-opolszczyznie-1992

Szybciej i bezpieczniej koleją na Opolszczyźnie

07.08.2013

parametrów technicznych linii kolejowej. Pociągi pasażerskie znów pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 70km/h. Obecnie prędkość maksymalna pociągów, ze względu na wyeksploatowanie infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne [...] zaplanowano od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Po ich zakończeniu będzie możliwe podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-przyspieszenie-w-wielkopolsce-1988

Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce

26.07.2013

na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii, umożliwiające jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej [...] Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy pociągu „Elf” Kolei Wielkopolskich z prędkością 150 km/h. Z taką prędkością pociągi będą kursowały na tej trasie od 15 grudnia 2013 r., z chwilą wejścia w życie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadca-infrastruktury-monitoruje-linie-kolejowe-w-czasie-upalow-1987

Zarządca infrastruktury monitoruje linie kolejowe w czasie upałów

29.07.2013

intensywnym nasłonecznieniu, w określonych godzinach, możliwe jest wprowadzenie miejscowych ograniczeń prędkości. W niedzielę 28 lipca, podczas rekordowych w tym roku temperatur, opóźnienia od 2 do 10 minut dotyczyły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-trasy-warszawa-okecie-radom-1986

Przygotowania do modernizacji trasy Warszawa Okęcie - Radom

23.07.2013

Modernizowany, 92-kilometrowy odcinek z Warszawy do Warki jest częścią linii kolejowej nr 8 łączącej stacje Warszawa Zachodnia i Kraków Główny. Pociągami tysiące pasażerów codziennie podróżują tą tras

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

inwestycji ruch drogowy będzie odbywał się na wiaduktach, co umożliwi pociągom jazdę z większą prędkością. Całkowity koszt inwestycji to ponad 50 mln złotych. Odcinki, na których powstają wiadukty: Mława

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-wizerunek-stacji-oborniki-slaskie-2020

Powstaje nowy wizerunek stacji Oborniki Śląskie

09.09.2013

obsługi podróżnych i skrócenie przejazdu z Wrocławia do Poznania dzięki przygotowaniu trasy do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich. Przebudowa stacji Oborniki Śląskie realizowana jest w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

do prowadzenia aglomeracyjnego ruchu pasażerskiego. Modernizacja linii pozwoli na podniesienie prędkości maksymalnej do 120 km/h. W ramach inwestycji powstanie także nowy przystanek osobowy Parzniew.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

Pęckowem na linii kolejowej Poznań – Szczecin, który rusza 6 września. Efektem będzie podwyższenie prędkości pociągów z dotychczasowych 90 km/h do 120 km/h. Po wykonaniu wszystkich prac, o około 5 min. skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-2005

Wrześniowa korekta rozkładu

30.08.2013

średnicowy wróci ponad pół tysiąca pociągów. To efekt zakończenia prac remontowych, dzięki którym prędkość pociągów wzrośnie o 20 km/h. Z nowego peronu będą korzystali podróżni na dworcu w Katowicach. Remonty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook