• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-z-lodzi-do-warszawy-2702

Szybciej i wygodniej z Łodzi do Warszawy

13.01.2015

około 100 km torów. Modernizacja objęła również wymianę 86 rozjazdów i rozwieszenie 125 km sieci trakcyjnej. Położono już ponad 170 tysięcy nowych podkładów. Ostatnie etap prac obejmuje 13 km odcinek Żyrardów [...] stacji Łódź Fabryczna do Warszawy Centralnej potrwa 70 minut. Pociągi będą kursować z prędkością 160 km/h. Perony przyjazne wszystkim pasażerom Na zmodernizowanej trasie powstało już 12 z 16 peronów. Zostały [...] usprawniła modernizacja wszystkich urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Łączna wartość inwestycji wynosi 2 mld 215 mln zł. Projekt pn. Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A, odcinek Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie [...] Podłęże–Gdów. Projekt „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu [...] Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-teren-na-nowe-perony-i-kladke-fotogaleria-5603

Warszawa Zachodnia. Teren na nowe perony i kładkę [FOTOGALERIA]

17.04.2021

komputerowe. Kompleksowo przebudowanych zostanie około 30 km torów, 130 rozjazdów i sieć trakcyjna. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują za ok. 2 mld zł netto projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przybywa-nowych-torow-dla-sprawnego-przejazdu-pociagow-na-warszawie-zachodniej-8574

Przybywa nowych torów dla sprawnego przejazdu pociągów na Warszawie Zachodniej

19.07.2023

29 lipca planowane jest zamknięcie przejścia podziemnego, które stanowiło dojście do peronów nr 1 i 2. Pasażerowie na wszystkie czynne perony będą mogli dostać się po kładce dla pieszych. Jeszcze we wrześniu [...] metrów nad podróżnymi przykryje łącznie 8 peronów. W obszarze stacji wykonawca przygotował już blisko 20 km torów i sieci trakcyjnej. Zamontowano 81 rozjazdów – elementów torów bardzo ważnych dla sprawnego i [...] spod peronów nr 4 i 5 oraz przystąpił do wylewania posadzki. Obecnie wydobywany jest grunt z poziomu -2. Zaawansowana jest budowa budynku dworca od strony ul. Tunelowej, który powstaje obok lokalnego centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-zwiekszy-bezpieczenstwo-na-trasie-wroclaw-poznan-3685

Nowoczesny system zwiększy bezpieczeństwo na trasie Wrocław – Poznań

29.03.2018

Efektem wdrożenia systemu ERTMS/ETCS poziom 2 będzie zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu pociągów na linii z Wrocławia do Poznania. Sprawniejsze zarządzanie ruchem kolejowym ułatwi obsługę pociągów pasażerskich [...] trasie E 59, łączącej Skandynawię z Europą Środkowo-Wschodnią i Bałkanami. Zabudowa systemu ETCS poziomu 2 na linii E59 na odcinku Wrocław – Poznań przewiduje wyposażenie linii w nowoczesny system i urządzenia [...] dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii E 59 na odcinku Wrocław - Poznań w ramach projektu Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-na-etapie-oceny-wstepnych-studiow-planistyczno-prognostycznych-6527

Kolej Plus na etapie oceny wstępnych studiów planistyczno-prognostycznych

22.12.2021

tym 13 o łącznej długość ok. 450 km dotyczących odbudowy lub poprawy parametrów nieczynnych linii. 9 projektów dotyczy budowy nowych linii o łącznej długości około 300 km. Rewitalizacji linii dotyczy 7 projektów [...] dotyczą 47 projektów o szacowanej wartości około 18 mld zł, które obejmują łącznie długość około 1500 km linii. 24 miasta wskazane w studiach, nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych. Dokumenty [...] projektów o łącznej długość około 710 km. Jest 8 projektów punktowych związanych z budową nowych przystanków. – Gratuluję wnioskodawcom, których projekty przeszły do kolejnego etapu Kolej Plus. Z zadowoleniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szykuja-sie-szybsze-i-wygodniejsze-podroze-pociagiem-z-poznania-do-pily-3655

Szykują się szybsze i wygodniejsze podróże pociągiem z Poznania do Piły

07.03.2018

perony 2 przebudowane przejścia pod torami 63 wyremontowane nawierzchnie drogowe na przejazdach kolejowo - drogowych 4 przebudowane mosty 8 przebudowanych wiaduktów 130 km zmodernizowanych torów 192 km nowych [...] zostanie blisko 130 km torów. Nowe rozjazdy i system sterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów aglomeracyjnych i regionalnych, które pojadą 120 km/h. Wzrośnie poziom be [...] przebiega terminowo. Od września do grudnia 2017 r. między Poznaniem a Obornikami Most. zmodernizowano 25 km jednego toru wraz z rozjazdami i siecią trakcyjną. Przebudowane są perony od strony zmodernizowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-zyska-nowe-polaczenie-kolejowe-z-lotniskiem-w-szymanach-1363

Olsztyn zyska nowe połączenie kolejowe z lotniskiem w Szymanach

11.07.2011

Olsztyn – Szczytno linii nr 219 (ponad 44 km) oraz na stacji Szczytno na linii nr 35 (około 1 km), • roboty torowe na odcinku Szymany – Szczytno linii nr 35 (około 10 km), • wymiana nawierzchni drogowej na 38 [...] możliwość zwiększenia prędkości pociągów na odcinku Olsztyn - Szczytno z 70 km/h do 100 k/h, a na odcinku ze Szczytna do Szyman do 110 km/h. Poprawa stanu infrastruktury kolejowej odcinka z Olsztyna do Szyman [...] ter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4,80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-szybsze-i-wygodniejsze-podroze-na-linii-warszawa-bialystok-9113

Rail Baltica: szybsze i wygodniejsze podróże na linii Warszawa – Białystok

11.12.2023

oraz drugiej połowy peronu nr 2. Przejście na nowy front robót umożliwiło budowę kolejnych części przejścia podziemnego. Do tej pory na stacji Białystok zbudowano ok 33 km nowych torów oraz zabudowano 100 [...] przystanku Białystok Zielone Wzgórza. Nowy peron nr 1, podobnie jak oddany do użytku we wrześniu peron nr 2, ma długość 400 m. Dzięki temu zatrzymują się tu zarówno pociągi regionalne, jak i dłuższe składy d [...] początku września podróżni w Białymstoku korzystają z częściowo udostępnionych trzech nowych peronów nr 1, 2 i 4. Nad peronami powstało zadaszenie, które chroni przed opadami i podnosi komfort podróży. Ruch na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

30 km toru wymienione będzie 20 km sieci trakcyjnej. Modernizacja 20 przejazdów kolejowo-drogowych podniesie poziom bezpieczeństwa. W 2015 r. roku prace objęły już 45 obiektów inżynieryjnych, 53 km torów [...] torów oraz 12 km sieci trakcyjnej. Zmodernizowano lub wymieniono 47 rozjazdów oraz przebudowano 47 przejazdów kolejowych. Najważniejsze projekty realizowane na Dolnym Śląsku w ostatnich latach to modernizacja [...] Jelenia Góra (dotychczas ponad 400 mln). Zakończona modernizacja linii Legnica – Wrocław – Opole (ponad 2 mld zł). Z RPO w 2015 r. przeprowadzona została m.in. modernizacja peronów na stacjach Jelenia Góra

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook