Wyniki wyszukiwania
Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
świetlną. Sieć trakcyjna została naprawiona i poddana regulacji. Przedsięwzięcie kosztowało ok. 12 mln zł. Prace były kontynuacją działań prowadzonych w ramach przygotowań do Euro 2012. Naprawiono wówczas [...] jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej kwotą ok. 34 mln zł. 26 lipca 2013 r. na trasie Poznań Główny – Gniezno – Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy
PRZECZYTAJŁódzkie: nowe przystanki kolejowe
08.07.2013
projektu przekracza 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto). Kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów
PRZECZYTAJdomagać się od konsorcjum zwrotu poniesionych wydatków. Zaawansowanie finansowe projektu wartego 52 mln zł wynosi 56%. Na etapie przygotowania inwestycji PLK podjęła szereg konsultacji z partnerami społecznymi
PRZECZYTAJERTMS/ETCS na trasie Psary - Kozłów. Zostanie ona zrealizowana w ciągu 12 miesięcy za kwotę ponad 11 mln PLN brutto. Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) European Rail Traffic Management
PRZECZYTAJw marcu. Cały most powinien być gotowy w lipcu 2014 r. Jego modernizacja będzie kosztowała ok. 41 mln zł. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje [...] Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szacowany koszt całkowity przedsięwzięcia to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2015 roku. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJWałbrzycha i Jeleniej Góry. Zakończenie prac planowane jest w lipcu br. Koszt przedsięwzięcia to ponad 9,6 mln. zł. Efektem już wykonanych prac na linii Wrocław – Wałbrzych – Jelenia Góra (nr 274) m.in. wymiany [...] wyposażonymi w pochylnie. Koszt prac prowadzonych na tej linii w ostatnich latach wyniósł przeszło 400 mln zł i planowane są kolejne prace. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJBielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity koszt projektu 24 mln zł (brutto). Dofinansowanie UE 70%. To ostatni na zachodzie Polski odcinek linii kolejowej E 30. Na
PRZECZYTAJstyczniu br. Zakończenie projektu przewidziano w czerwcu. Realizacja projektu kosztowała prawie 27,8 mln. zł (brutto). Zakończenie prac na moście w Zgorzelcu jest istotne dla rozpoczęcia modernizacji na sąsiednim
PRZECZYTAJNowy przystanek kolejowy dla Warszawy
07.01.2014
pierwszej części (realizacja przejścia podziemnego) wynosi 7,581 mln zł, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury) 8,677 mln zł. Warszawa Ursus Niedźwiadek jest kolejnym przystankiem, który
PRZECZYTAJŁódź: Trzy nowe przystanki kolejowe
16.12.2013
kolejowo-drogowych urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Całkowity koszt projektu to ponad 42 mln złotych netto. Projekt był realizowany w ramach umowy partnerskiej między PKP Polskimi Liniami Kolejowymi
PRZECZYTAJ