• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1786, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-z-nowej-perspektywy-finansowej-ue-dla-kolei-umowa-na-modernizacje-kluczowego-odcinka-magistrali-poznan-wroclaw-podpisana-2776

Pierwszy kontrakt z nowej perspektywy finansowej UE dla kolei. Umowa na modernizację kluczowego odcinka magistrali Poznań – Wrocław podpisana

17.04.2015

S.A. Oprócz prac między Poznaniem a Wrocławiem unijne fundusze pozwolą na realizację ostatniego etapu obecnie prowadzonej modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku. Pozostałe inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-podlaski-z-nowymi-peronami-2768

Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski z nowymi peronami

07.04.2015

Podlaskim. Prace budowlane prowadzone są bez wstrzymywania ruchu pociągów, dlatego roboty wykonywane są etapami na kolejnych odcinkach torów. Siedlce Z efektów inwestycji korzystają już pasażerowie w Siedlcach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-ogloszono-przetarg-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1340

Łódzka Kolej Aglomeracyjna – ogłoszono przetarg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

20.06.2011

linii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz”. Informacje dla mediów Robert Kuczyński

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

linii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów Robert Kuczyński

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-i-plynna-podroz-koleja-ertms-na-dolnym-slasku-2945

Bezpieczna i płynna podróż koleją – ERTMS na Dolnym Śląsku

01.12.2015

Wysokość dofinansowania: 101 298 462,01 PLN Projekt: POIiŚ 7.1-15.1 "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-2-2941

Grupa PKP gotowa do zimy

27.11.2015

preparatu przeciwoblodzeniowego na przewody jezdne. Preparatem przeciwoblodzeniowym zostanie pokryte w 3 etapach aż 7000 km sieci trakcyjnej. Jest to ok. 2 razy więcej niż w poprzednim sezonie. Gotowość do dostarczenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-komfortowych-peronow-w-tym-roku-2609

Ponad 200 komfortowych peronów w tym roku

22.08.2014

Kuźnicy oraz Jastarni. Zmiany najlepiej widoczne są w tych lokalizacjach, gdzie roboty przebiegają etapami. Przykładem jest stacja Łódź Widzew, na której w szybkim tempie wyrosło zadaszenie na nowym peronem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

oraz sieć trakcyjną. Zamontowano także około 40 rozjazdów, które usprawniają ruch kolejowy. – Ten etap prac remontowych jest istotny ze względu na bezpieczeństwo przejazdu pociągów – podkreśla Karol Pyszyński

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-dworzec-coraz-blizej-lodz-fabryczna-nabiera-ksztaltow-2352

Nowy dworzec coraz bliżej. Łódź Fabryczna nabiera kształtów

12.04.2014

brutto. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45464748495051525354...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 491 do 500 z 1786.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook