Wyniki wyszukiwania
tworzone są na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 913/2010 z dnia 22 września 2010 r. w sprawie europejskiej sieci kolejowej ukierunkowanej na konkurencyjny transport towarowy (dalej R [...] Kolejowe S.A. zapewniają także, za pośrednictwem powołanych biur, obsługę korytarzy. W styczniu 2016 r. C-OSS obu polskich korytarzy opublikują oferty tras wstępnie ustalonych (PaPs). Przewoźnicy kolejowi [...] których z tych tras zamierzają skorzystać. W efekcie pierwsze pociągi korytarzowe pojadą w grudniu 2016 r. – czyli od kolejnego rozkładu jazdy. Publikowanie tras wstępnie ustalonych gwarantuje między innymi
PRZECZYTAJPolsce będzie jeszcze krótsza, usprawnione zostaną też połączenia aglomeracyjne i ruch towarowy. Do 2023r zgodnie z Krajowym Programem Kolejowym na linie kolejowe PLK przeznaczy 67 mld zł. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJWielkiej Ofensywy Inwestycji Kolejowych (WOIK). Spółka do końca roku ogłosi przetargi na 11 mld zł, a do 2023r. wyda 67 mld zł na polskie tory. Osiągnięte efekty inwestycji na linii E 59 Wrocław – Poznań to [...] inżynieryjnych, w tym 7 mostów oraz 10 wiaduktów we Wrocławiu. Na odcinku Poznań – Czempiń do końca 2015 r. zostanie zrealizowany maksymalny zakres robót. Pociągi z Poznania w stronę Wrocławia na odcinkach Czempiń
PRZECZYTAJprzetarg na linie objazdowe Rail Baltica, miliardowy przetarg na GSM-R oraz dwa przetargi na trasie Kraków - Katowice. W latach 2016 - 2023 zarządca infrastruktury zrealizuje inwestycje za 67 mld zł ujęte
PRZECZYTAJUsprawnienie ruchu aglomeracyjnego to jeden z podstawowych celów inwestycji PLK przewidzianych do 2023r., na które przeznaczymy 67 mld zł – mówi Marcin Mochocki, członek zarządu PKP PLK. W ramach inwestycji [...] nowe kładki, które dodatkowo usprawnią komunikację. Rozpoczęcie prac planowane jest pod koniec 2016 r. a ich zakończenie dwa lata później. Inwestycja realizowana w ramach projektu „Prace na linii obwodowej [...] Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska)”. Przetarg potwierdza, że założenia podpisanego w listopadzie ub.r. listu intencyjnego pomiędzy PLK a Urzędem Miasta st. Warszawy są konsekwentnie realizowane. Obie strony
PRZECZYTAJrównocześnie z prowadzonym już największym w historii programem inwestycyjnym, w ramach którego, do 2023 zainwestujemy w polską kolej 67 mld zł – mówi Andrzej Filip Wojciechowski, prezes zarządu PKP PLK [...] Mochocki, członek zarządu PKP PLK ds. realizacji inwestycji. W planach jest dofinansowanie projektów B+R, które pozwolą rozwiązać m.in. problemy związane z powstawaniem hałasu przy przewozach kolejowych. Projekty
PRZECZYTAJ2016 r. Lista powstała na podstawie rozmów z przewoźnikami i analizy odcinków, które w najbliższych latach nie będą objęte programem inwestycyjnym. Są to priorytetowe zadania remontowe na 2016 r., choć [...] propozycje finansowania kosztów zarządzania oraz utrzymania i remontów. Przyjęcie programu na lata 2016 – 2023 umożliwi współpracę z wykonawcami w oparciu o 3-5-letnie umowy na kompleksowe utrzymanie wybranych
PRZECZYTAJpozytywnych zmian na kolei. PLK kontynuuje największy program inwestycyjny w swojej historii. Do 2023r. przeznaczymy na modernizację infrastruktury kolejowej ponad 67 mld zł, gwarantując dynamiczny rozwój [...] wzrost konkurencyjności transportu kolejowego. Realizacja Krajowego Programu Kolejowego pozwoli do 2023 roku stworzyć spójną i nowoczesną sieć połączeń kolejowych. Polskie Linie Kolejowe tylko w tym roku
PRZECZYTAJprzetarg na linie objazdowe Rail Baltica, miliardowy przetarg na GSM-R oraz dwa przetargi na trasie Kraków - Katowice. W latach 2016 - 2023 zarządca infrastruktury zrealizuje inwestycje za 67 mld zł ujęte
PRZECZYTAJIntercity przybywa pasażerów. 14 grudnia 2014 r. przewoźnik udowodnił, że kolej wróciła do gry, a niekorzystny trend odwrócił się wraz z początkiem 2015 r. Pierwszych osiem miesięcy tego roku to blisko [...] najlepszy wynik za sierpień od 2010 roku. PKP Intercity szacuje, że do końca 2015 r. przewiezie około 30 mln klientów. W 2014 r. PKP Intercity zanotowało największe spadki w kategorii biletów okresowych, przy [...] pasażerów segmentu ekonomicznego Umowa zakładająca wzrost dofinansowania z 462 mln zł w 2014 r. do 494 mln zł w 2015 r. realnie oddaje poziom kosztów, który PKP Intercity musi ponieść realizując zamówienie MIR
PRZECZYTAJ