• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-326

Przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

26.03.2008

a mostu pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie fundamentów [...] palach "jet grauting" i zmontowanie żelbetowych prefabrykatów), wprowadzono jedynie ograniczenie prędkości pociągów do 30 km/h. Od 3 kwietnia 2008 r. rozpoczną się fazy II i III, w zakres których wejdzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/amsterdam-2008-kongres-high-speed-rail-325

Amsterdam 2008-Kongres HIGH SPEED RAIL

12.03.2008

dużych prędkości w praktyce-ostatnie osiągnięcia w Europie i Azji, realizowane projekty, - Koleje dużych prędkości, a rozwój regionalny, - Od pojedynczych linii do sieci kolei dużych prędkości-połączenia [...] SPEED RAIL. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dot. transportu kolejowego - kolei dużych prędkości. W kongresie uczestniczyć będzie 1350 delegacji z 50 krajów. Podczas targów odbędzie się 26 spotkań [...] nia różnych standardów i technologii, - Punkty strategiczne w kolejach dużych prędkości, - Oczekiwania klientów, - Innowacje w stałym i mobilnym wyposażeniu. W kongresie uczestniczyć będą przedstawiciele

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-przebudowe-szlaku-malczyce-szczedrzykowice-322

Podpisanie umowy na przebudowę szlaku Malczyce-Szczedrzykowice

11.03.2008

będzie standard linii pozwalający na kursowanie pociągów pasażerskich na trasie Wrocław Legnica z prędkością 160 km/ h i towarowych 120 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-1-317

Debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce -aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

21.02.2008

debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność" Debata poświecona budowie kolei dużych prędkości w Polsce została zorganizowana [...] dyskutowali o budowie kolei dużych prędkości w Polsce i problemach, jakie wiążą się z tą ogromną inwestycją. Przedstawiciele rządu zapewnili zebranych, że kolej dużych prędkości powstanie w Polsce, ale trzeba

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-314

Debata - "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

14.02.2008

dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność" Celem spotkania jest przedstawienie problemów związanych z budową linii dużej prędkości w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-stanu-infrastruktury-na-dolnym-slasku-311

Poprawa stanu infrastruktury na Dolnym Śląsku

13.02.2008

obejmuje wymianę prawie 83 km nawierzchni torowej. Efektem prac będzie likwidacja 26 ograniczeń prędkości i skrócenie czasu jazdy o kilkadziesiąt minut.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-prac-na-modernizacje-linii-kolejowej-e-20-na-odcinku-siedlce-terespol-etap-i-lot-a-siedlce-lukow-308

Zakończenie prac na modernizację linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce-Terespol, Etap I (Lot A) Siedlce-Łuków

30.01.2008

zastosowanie najnowszych rozwiązań technicznych i technologicznych przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h, a towarowych 120 km/h ograniczenie hałasu i drgań poprawa komfortu oraz standardu po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-nadodrzanka-355

Sprawniejsza Nadodrzanka

19.05.2008

wymieniony. Dotychczas na obu torach obowiązywało ograniczenie prędkości do 30 km/h. Remont pozwoli na przywrócenie jazdy pociągów z prędkością do 100 km/h/. Po remoncie na trasie Ścinawa-Rudna Gwizdaków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

najistotniejsze zagadnienia tj. termin zakończenia I etapu (15 czerwca 2008 r.), czas przejazdu oraz prędkość na zmodernizowanym odcinku-32 min / 140 km/h oraz zwrócił uwagę na wykorzystanie funduszy unijnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/parowozowe-show-w-wolsztynie-346

Parowozowe Show w Wolsztynie

29.04.2008

projektów kolejowych współfinansowanych z Funduszu Spójności FS 2004/PL/16/C/PA/002" "Pociągi dużych prędkości" "Modernizacja ciągu transportowego E 65 Gdynia-Gdańsk-Warszawa-Katowice-Zebrzedowice i C-E 65

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook