Wyniki wyszukiwania
W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys
PRZECZYTAJWarszawa: Naprawa mostu średnicowego
10.04.2013
wykonawcą – firmą INTOP Warszawa Sp. z o.o. na części dalekobieżnej mostu średnicowego, w pierwszej połowie 2014 roku, zostaną przeprowadzone prace o podobnym zakresie. Rzecznik Prasowy: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJW połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 (34 wstępnie i 56 definitywnie) odcinków linii
PRZECZYTAJinżyniera nadzoru, czy przygotowania projektów – dodaje. Raport NIK został opracowany za okres 2010 - I połowa 2012 roku. Dokumenty Izby wskazują na szereg przyczyn opóźnień realizacji inwestycji, wśród których
PRZECZYTAJZasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja ma się zakończyć do połowy przyszłego roku. Jest to jeden z kluczowych projektów rewitalizacyjnych prowadzonych przez PKP Polskie
PRZECZYTAJtrakcyjnej czy urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Planowane zakończenie inwestycji ma nastąpić w połowie października 2013 roku. Wykonawcą zadania jest Mostostal Warszawa S.A. Koszt pierwszej części zadania [...] podziemne połączenie do stołecznego lotniska i o nową stację: Warszawa Lotnisko Chopina. Według planu, od połowy 2013 roku pasażerowie skorzystają z nowego przystanku Warszawa Zacisze – Wilno, który powstaje na
PRZECZYTAJW połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowo-drogowych, 4 mosty, 6 przepustów i 3 wiadukty. Planowane zakończenie prac to połowa października 2013 r. Planowane roboty budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej
PRZECZYTAJOstrołęka – Małkinia (52,2 km) oraz Ostrołęka Czerwony Bór (20 km) i Śniadowo – Łomża (17 km). W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano
PRZECZYTAJszczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni około 40 000 m2 (blisko 2 km długości) wykonano już połowę, która posłuży głównie do podtrzymania płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano
PRZECZYTAJ