• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linie-kolejowe-na-podlasiu-nie-beda-zawieszone-1917

Linie kolejowe na Podlasiu nie będą zawieszone

23.04.2013

W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-1905

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego

10.04.2013

wykonawcą – firmą INTOP Warszawa Sp. z o.o. na części dalekobieżnej mostu średnicowego, w pierwszej połowie 2014 roku, zostaną przeprowadzone prace o podobnym zakresie. Rzecznik Prasowy: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-o-31-odcinkow-mniej-do-czasowego-zawieszenia-1904

Optymalizacja sieci – o 31 odcinków mniej do czasowego zawieszenia

10.04.2013

W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 (34 wstępnie i 56 definitywnie) odcinków linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

inżyniera nadzoru, czy przygotowania projektów – dodaje. Raport NIK został opracowany za okres 2010 - I połowa 2012 roku. Dokumenty Izby wskazują na szereg przyczyn opóźnień realizacji inwestycji, wśród których

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-milionow-na-poprawe-polaczenia-warszawa-wroclaw-1897

100 milionów na poprawę połączenia Warszawa - Wrocław

05.04.2013

Zasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja ma się zakończyć do połowy przyszłego roku. Jest to jeden z kluczowych projektów rewitalizacyjnych prowadzonych przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-nowy-przystanek-dla-stolicy-1893

Warszawa Ursus Niedźwiadek – nowy przystanek dla stolicy

04.04.2013

trakcyjnej czy urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Planowane zakończenie inwestycji ma nastąpić w połowie października 2013 roku. Wykonawcą zadania jest Mostostal Warszawa S.A. Koszt pierwszej części zadania [...] podziemne połączenie do stołecznego lotniska i o nową stację: Warszawa Lotnisko Chopina. Według planu, od połowy 2013 roku pasażerowie skorzystają z nowego przystanku Warszawa Zacisze – Wilno, który powstaje na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-tomaszow-mazowiecki-skarzysko-kamienna-pozostaje-w-uzytkowaniu-1912

Linia Tomaszów Mazowiecki – Skarżysko Kamienna pozostaje w użytkowaniu

17.04.2013

W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-300-mln-zlotych-na-gornoslaska-magistrale-towarowa-1910

Prawie 300 mln złotych na górnośląską magistralę towarową

16.04.2013

przejazdów kolejowo-drogowych, 4 mosty, 6 przepustów i 3 wiadukty. Planowane zakończenie prac to połowa października 2013 r. Planowane roboty budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niemal-polowa-linii-na-mazowszu-nie-zostanie-zawieszona-1949

Niemal połowa linii na Mazowszu nie zostanie zawieszona

28.05.2013

Ostrołęka – Małkinia (52,2 km) oraz Ostrołęka Czerwony Bór (20 km) i Śniadowo – Łomża (17 km). W połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni około 40 000 m2 (blisko 2 km długości) wykonano już połowę, która posłuży głównie do podtrzymania płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook