• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciągły. Rezultatów: 59, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swiatowe-dni-kolei-3150

Światowe dni kolei

04.08.2016

członek zarządu ŁKA. Bezpieczeństwo zapewnione Nad sprawną obsługą podróżnych oraz zapewnieniem ciągłego ruchu pociągów z pielgrzymami czuwał przez 19 dni specjalny Sztab, Kolejowy Zespół Zarządzania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszaja-sie-mozliwosci-linii-kolejowych-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-1-4878

Zwiększają się możliwości linii kolejowych do portów w Szczecinie i Świnoujściu

31.07.2020

szyny do kolejnych prac. Prace na torach dojazdowych do portów prowadzone są etapowo, aby zapewnić ciągły dostęp transportu kolejowego do nabrzeży. Szybciej i więcej towarów koleją do portów Inwestycje PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-w-polsce-testy-ertms-poziomu-drugiego-2497

Pierwsze w Polsce testy ERTMS poziomu drugiego

01.07.2014

Pociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dyzurni-ruchu-wzmocnia-swoje-umiejetnosci-1760

Dyżurni ruchu wzmocnią swoje umiejętności

09.10.2012

stwo ruchu kolejowego. Praca na tym stanowisku odbywa się w warunkach stresu, przy konieczności ciągłej koncentracji oraz dużej odpowiedzialności za podejmowane decyzje. Dyżurny ruchu jednocześnie obsługuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-efekty-remontu-na-moscie-srednicowym-2343

Pierwsze efekty remontu na moście średnicowym

04.04.2014

budowlane wykorzystywane podczas prac prowadzonych w dzień. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo na obydwu torach dalekobieżnych wymienionych zostanie niemal 1500 [...] h ponad 60 osób. Roboty odbywające się 16 metrów nad lustrem wody prowadzone są przy zachowaniu ciągłego ruchu kolejowego na drugim torze, dzięki temu zapewniona jest sprawna komunikacja w obszarze wa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kolejne-elementy-maszyn-tbm-pracuja-pod-ziemia-5703

Łódź. Kolejne elementy maszyn TBM pracują pod ziemią

14.05.2021

podziemnego tunelu średnicowego w Łodzi jest prowadzona pod ścisłym nadzorem. Wykonawca wdraża system ciągłego monitoringu terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Stały podgląd na wyniki badań będzie miał personel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-ulatwia-obsluge-portu-gdansk-3155

Kolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!

10.08.2016

przekazywania informacji o pociągach. Pozwoli to w czasie rzeczywistym, z jednego miejsca, prowadzić ciągły nadzór nad ruchem pociągów. Projekt jest jednym z elementów szerszego programu - PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wagony-i-lokomotywy-pod-stala-kontrola-3326

Wagony i lokomotywy pod stałą kontrolą

17.03.2017

łożysk, elementów hamulców oraz siłę nacisku pojazdu na szyny. – Zarządcy infrastruktury zależy na ciągłym podnoszeniu poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Między innymi dlatego w torach montowane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-system-lacznosci-kolejowej-miedzy-walczem-i-ulikowem-1709

Nowy system łączności kolejowej między Wałczem i Ulikowem

03.08.2012

Nowy system zapewni bezpośrednią, ciągłą i pewną łączność między posterunkami ruchu i pociągami oraz umożliwi wprowadzenie nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowym. Dotychczasowy system łączności [...] radiotelefonicznych sieci PKP: pociągowej i ratunkowej oraz drogowej i utrzymania. System zapewni ciągłą i dwukierunkową łączność radiową pomiędzy wszystkimi dyżurnymi ruchu oraz z użytkownikami stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-z-prestizowym-wyroznieniem-it-3399

PLK z prestiżowym wyróżnieniem IT

08.06.2017

podnosi ich efektywność. PLK zostały docenione za imponującą skalę i ekspresowy czas wdrożenia oraz za ciągłe wyznaczanie standardów i bycie prekursorem innowacyjności w Grupie. W Etapie II projektu w PLK planowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 59.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook