• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-14-mld-zl-na-rozwoj-kolei-3162

Świętokrzyskie: 1,4 mld zł na rozwój kolei

24.08.2016

Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa (środki krajowe) 8. Modernizacja linii kolejowej nr 8 Radom – Kielce (środki krajowe) 9. Modernizacja linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko [...] koleją w regionie będą m.in. dzięki modernizacji linii Skarżysko - Kamienna – Kielce – Kozłów (nr 8). Projekt wart blisko 600 mln zł nie tylko pozwoli skrócić podróż o ok. 20 minut (z 1h 32 min do ok [...] Krakowa. Szybką i komfortową podróż do stolicy zapewni modernizacja linii kolejowej Radom – Kielce (nr 8) oraz zakończenie prac na trasie Radom – Warszawa. Również budowa łącznicy kolejowej Czarnca – Włoszczowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczny-piatek-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-2439

„Bezpieczny piątek” na przejazdach kolejowo-drogowych

30.05.2014

dwugodzinnych akcji skontrolowano setki samochodów i pouczono ponad tysiąc osób. Dziś w piątek” 30 maja w godz. 8.00 – 10.00 zespoły objęły kontrolą przejazdy kolejowo-drogowe oraz rejony tzw. „dzikich przejść” [...] Kolejowych S.A. prowadzonych w ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Od 30 maja do 19 września 2014 r., w piątki, dwa razy w miesiącu na wybranych przejazdach kolejowo-drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

tunel-laczypolske.pl Tunel budowany w Łodzi w liczbach: 30 m najgłębszy punkt komory startowej dla dużej maszyny TBM 13,04 średnica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość [...] Stolarskiej i Odolanowskiej okrągła konstrukcja szybu wschodniego sięgnęła maksymalnej głębokości 30 m. Z tej komory duża tarcza (średnica 13 m) rozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca [...] 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie maszyny pracują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-linie-e-30-999

Umowa na linię E 30

18.10.2010

ISPA/FS Nr 2001/PL/16/P/PT/013 Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Węgliniec – Legnica Projekt jest realizowany na linii kolejowej E 30, leżącej w III Paneuropejskim Korytarzu Trans-portowym i obejmuje: [...] kontraktów na usługi, 2 kontraktów typu „projektuj i buduj”, 8 kontraktów na roboty. 2. ISPA/FS Nr 2002/PL/16/P/PT/016 Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinkach: Węgliniec – Zgorzelec i Węgliniec – Bielawa [...] Projekt jest realizowany na linii kolejowej E 30, leżącej w III Paneuropejskim Korytarzu Trans-portowym i obejmuje: modernizację dwóch odcinków linii kolejowej E 30 (Węgliniec – Zgorze-lec i Węgliniec – Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kwietniowa-korekta-rozkladu-jazdy-bez-problemow-1908

Kwietniowa korekta rozkładu jazdy bez problemów

15.04.2013

Rozkład obowiązuje od 14 kwietnia do 8 czerwca 2013 r. Informacje dla prasy: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. +48 22 473 30 02 m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kwietniowy-rozklad-jazdy-juz-dostepny-1884

Kwietniowy rozkład jazdy już dostępny

25.03.2013

y od 10 lutego 2013 r. do 13 kwietnia br.), jak i nowy, który obowiązywać będzie od 14 kwietnia do 8 czerwca 2013 r. Plakatowe rozkłady jazdy, uwzględniają zgłaszane dotychczas do PLK uwagi i propozycje [...] Informacje dla prasy: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. +48 22 473 30 02 m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-urzadzen-sterowania-ruchem-kolejowym-wraz-zabudowa-urzadzen-elektrycznego-ogrzewania-rozjazdow-w-stacji-krakow-batowice-1479

Przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz zabudową urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kraków Batowice

19.10.2011

rozjazdów, zwiększy przepustowość linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny i linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże. Umożliwi również płynny przejazd z linii nr 8 na linię nr 95 do Krakowa Nowej Huty. Ponadto [...] pozwoli na wprowadzenie ewentualnych objazdów ( np. przy realizacji robót w ramach modernizacji linii E30 ) pociągów pasażerskich od Podłęża przez stację Kraków Nowa Huta do stacji Kraków Główny oraz pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/regulamin-przydzielania-tras-pociagow-i-korzystania-z-przydzielonych-tras-pociagow-przez-licencjonowanych-przewoznikow-kolejowych-w-ramach-rozkladu-jazdy-2012-2013-1579

Regulamin przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych tras pociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych w ramach rozkładu jazdy 2012/2013

10.02.2012

stacji docelowej w godzinach 05:30-08:30; c) pozostałe pasażerskie międzywojewódzkie; d) pasażerskie wojewódzkie odwożące z pracy tzn. pociągi odjeżdżające w godzinach 14:30-16:30, e) pozostałe pasażerskie [...] linii kolejowej nr 6 Zielonka – Kuźnica Białostocka, odcinka Zielonka – Tłuszcz; c) linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy, odcinka Warszawa – Radom; d) linii nr 9 Warszawa Wschodnia [...] realizowane poza rocznym rozkładem jazdy. W nowym regulaminie zmniejszono marżę zysku dla tego przypadku do 8 % oraz ustalono marżę zysku za przejazdy pociągów realizowane w ramach rocznego rozkładu jazdy oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-tarcza-tbm-montowana-w-komorze-startowej-5193

Łódź. Tarcza TBM montowana w komorze startowej

02.12.2020

Głęboka na 30 m komora startowa o średnicy ponad 30 m powstała w Łodzi w rejonie ul. Stolarskiej/Odolanowskiej. Wykonawca stopniowo opuszcza w dół elementy „mechanicznego kreta”. Na specjalnie przygotowanej [...] zachodnim na ul. Stolarskiej kontynuowana jest budowa komory dla drugiego – mniejszego, o średnicy ponad 8 m TBM. Ta maszyna wystartuje z komory w rejonie ul. Długosza. Ekipy wykonawcy wykonują wykop szybu [...] startowego. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Kolejny plac budowy jest w okolicy ul. Skarpowej, gdzie będzie się kończył jednotorowy tunel w kierunku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-debiec-kolejny-przystanek-z-bezpieczniejszym-dostepem-do-pociagow-3406

Poznań Dębiec – kolejny przystanek z bezpieczniejszym dostępem do pociągów

20.06.2017

się nawet o 30 minut. Wartość projektu POIiŚ „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią [...] się osoby o ograniczonej mobilności - podróżujące z dzieckiem w wózku czy z rowerem. Prace na blisko 30-kilometrowej trasie między stolicą Wielkopolski a Czempiniem kończą się w tym roku. Poza stacjami i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook