• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 1,36. Rezultatów: 117, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsza-kolej-miedzy-wrzesnia-a-jarocinem-7169

Dostępniejsza kolej między Wrześnią a Jarocinem

28.06.2022

inwestycję przeprowadzi konsorcjum firm ZRK DOM oraz E=R=G Polska Sp. z o.o. Roboty w Miłosławiu za ponad 3,6 mln zł wykona Alusta S.A. oraz Compremum S.A., natomiast w Orzechowie INFRAKOL sp. z o.o. sp. k. za [...] dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Środki w ramach programu wartego ok. 1 mld zł zostaną wykorzystane m.in. wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-i-szybsze-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-w-kierunku-kielc-10136

Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielc

18.10.2024

budowlanych - odcinek LOT-A1-1 Skarżysko-Kamienna - Łączna (od km 142,820 do km 161,810)" oraz „Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych - odcinek LOT-A1-2 Łączna (bez stacji) - Tumlin [...] Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym, będzie miał 36 miesięcy na kompleksową modernizację linii kolejowej pomiędzy Skarżyskiem-Kamienną a Tumlinem. Kluczową częścią inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-mieszkancy-lubelszczyzny-zyskaja-lepszy-dostep-do-kolei-7679

Dzięki Kolei Plus mieszkańcy Lubelszczyzny zyskają lepszy dostęp do kolei

08.11.2022

między Kraśnikiem Fabrycznym a Lublinem szacowany jest na 52 min, a między Biłgorajem a Lublinem na 1h 36 min. Projekt przewiduje budowa ok.15 stacji i przystanków, które będą dostosowane do potrzeb osób [...] omijającej stację Zawada. Czas przejazdu na trasie Zamość Wsch. – Rejowiec – Lublin Gł. wyniesie około 1h 54 min (ze wszystkimi postojami) – obecnie czas przejazdu na tej trasie to ok. 2h 15 min. Umowa o [...] pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 10 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-dolnoslaskiego-1337

Spotkanie Konsultacyjne dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa dolnośląskiego

17.06.2011

Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/iii-etap-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-w-wojewodztwie-dolnoslaskim-1421

III Etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości w województwie dolnośląskim

07.09.2011

Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/o-pkp-polskich-liniach-kolejowych-sa/spolki-zalezne/dolkom

DOLKOM

ch naprawy nawierzchni kolejowej systemem zmechanizowanym. Pierwszym zakładem był powołany z dniem 1 kwietnia 1954 roku Oddział Drogowy Robót Zmechanizowanych we Wrocławiu. Pierwszymi maszynami użytkowanymi [...] Były to nowoczesne maszyny o wysokim poziomie technicznym gwarantujące dużą wydajność pracy. Z dniem 1 września 2001 roku przekształcono zakład w spółkę, która przyjęła nazwę Dolnośląskie Przedsiębiorstwo [...] procesem pracy ALC. Spółka posiada „Świadectwa kompetencji wykonawcy prac utrzymania pojazdów kolejowych”: 1. z PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. (przedłużenie posiadanego świadectwa); 2. z PKP Energetyka S. A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-woj-lubuskiego-podpisano-umowe-o-dofinansowanie-dwoch-projektow-690

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj. Lubuskiego podpisano umowę o dofinansowanie dwóch projektów

04.01.2010

Kostrzyn na odcinku Krzyż – Kostrzyn” Kwota wydatków kwalifikowanych na realizację projektu wynosi: 36 180 250,00 PLN. Dofinansowanie ze środków RPO WL (60 %) wynosi: 21 708 150,00 PLN . Bezpośrednim efektem [...] wynoszącej 120 km/h dla autobusów szynowych oraz 70 km/h i nacisku 221 kN dla ruchu towarowego. Na peronie 1 stacji Gorzów Wlkp. zostanie zamontowana winda dla usprawnienia obsługi osób niepełnosprawnych. Gorzów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dofinansowanie-projektow-kolejowych-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lubelskiego-1242

Dofinansowanie projektów kolejowych w ramach RPO Województwa Lubelskiego

06.04.2011

1. „Modernizacja linii kolejowej Nr 30 Łuków – Lublin Północny na odcinku Lubartów – Lublin Północny”. Całkowita wartość projektu – 49 625 610,00 PLN. Wysokość dotacji wynosi 32 992 901,64 PLN (81,7 % [...] odcinku granica państwa Dorohusk – Wólka Okopska w km 0,100 – 4,000”. Całkowita wartość projektu – 36 446 632,00 PLN, wysokość dotacji - 25 188 390,00 PLN (85 % kwoty całkowitych wydatków kwalifikowalnych [...] planowane jest w 2012 r. Umowy o dofinansowanie podpisali: - w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. : 1. Jerzy Mietliński – Zastępca Dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie, 2. Sławomir Burczaniuk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

większe poczucie bezpieczeństwa podróżnym. Na peronach i w przejściu podziemnym zamontowanych zostanie aż 36 kamer. Korzystając z nich, Straż Ochrony Kolei będzie mogła na bieżąco reagować na wszelkiego rodzaju [...] podróż najszybszym pociągiem zajmie około 70 minut. Przewidywany koszt przebudowy całej linii to 2,1 miliarda złotych. Inwestycja podzielona jest na odcinki: Warszawa Okęcie – Czachówek Południowy (LOT

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Kontakt dla mediów: media@kdppolska.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 117.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook