• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-mieszkancy-lubelszczyzny-zyskaja-lepszy-dostep-do-kolei-7679

Dzięki Kolei Plus mieszkańcy Lubelszczyzny zyskają lepszy dostęp do kolei

08.11.2022

trasie Zamość Wsch. – Rejowiec – Lublin Gł. wyniesie około 1h 54 min (ze wszystkimi postojami) – obecnie czas przejazdu na tej trasie to ok. 2h 15 min. Umowa o szacowanej wartości 926 mln zł przewiduje również [...] między Kraśnikiem Fabrycznym a Lublinem szacowany jest na 52 min, a między Biłgorajem a Lublinem na 1h 36 min. Projekt przewiduje budowa ok.15 stacji i przystanków, które będą dostosowane do potrzeb osób [...] niezelektryfikowanej linii kolejowej przez Okuninkę do Włodawy. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Czas przejazdu między Włodawą a Chełmem wyniesie ok. 53 min. Dzięki realizacji projektu możliwe będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-kolejowej-duzych-predkosci-z-wroclawia-i-poznania-przez-lodz-do-warszawy-713

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

16.02.2010

których liderami są: - Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, - SYSTRA, - SENER Sp. z o.o., - Ingenieria IDOM International S.A., - Pöyry Infra GmbH. W terminie do 15.02.2010 r. godz. 12.00 oferty złożyli [...] 200 000 netto) , 3. Konsorcjum w składzie: Ingeniueurbüro Dipl.-Ing. H. Vössing GmbH (Dusseldorf, Niemcy, lider), Dornie Consulting GmbH (Immenstaad am Bodensee, Niemcy) – na kwotę 43 600 000 zł netto , 4 [...] oferty ceny studium wykonalności (w kolejności otwarcia ofert): 1. Konsorcjum w składzie: Pöyry Infra GmbH (Lörrach, Niemcy, lider), Pöyry Infra Sp. z o.o. (Kraków, Polska), VIAPONTE – Projectos e Consultatoria

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-z-centrum-unijnych-projektow-transportowych-na-kwote-18-miliarda-zl-1001

Kolejna umowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z Centrum Unijnych Projektów Transportowych na kwotę 1,8 miliarda zł

18.10.2010

geometrii torów oraz wyposażenia linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 120 km/h dla pociągów towarowych, o maksymalnym nacisku 22,5 t/oś. Projekt realizowany jest dwuetapowo . Etap I został

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/leszno-nowy-wiadukt-nad-linia-poznan-wroclaw-zwieksza-bezpieczenstwo-i-ulatwia-komunikacje-w-miescie-4822

Leszno - nowy wiadukt nad linią Poznań – Wrocław zwiększa bezpieczeństwo i ułatwia komunikację w mieście

09.07.2020

między Poznaniem a Wrocławiem z prędkością 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie ok. 1:30 h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt [...] bezpieczniejszą komunikację w mieście oraz lepszy dojazd m.in. na drogę ekspresową Poznań – Wrocław S5. – Modernizacja linii między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem już zapewnia dobre podróże aglomeracyjne [...] nowe perony będą dostępne w Lesznie. W ramach kolejowej inwestycji między Czempiniem a Dolnym Śląskiem 5 stacji i 6 przystanków, dzięki windom i pochylniom, stanie się bardziej dostępne dla wszystkich podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-bezposrednie-pociagi-z-lublina-przez-deblin-do-warszawy-4463

Wracają bezpośrednie pociągi z Lublina przez Dęblin do Warszawy

11.12.2019

najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które [...] dalekobieżnych PKP Intercity - najszybszy pojedzie w 2 godz. 16 minut. Na trasę Lublin – Dęblin wyjedzie 5 par pociągów Przewozów Regionalnych – najszybszy pokona odcinek w 1 godz. 19 minut. - Na trasie Lublin [...] Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-szybciej-pociagiem-z-lodzi-do-krakowa-2807

Coraz szybciej pociągiem z Łodzi do Krakowa

01.06.2015

kursowanie pociągom pasażerskim i towarowym. Prędkość maksymalna po remoncie zostanie podniesiona do 100 km/h, dzięki czemu po moście w ciągu doby przejedzie znacznie więcej pociągów. Większa będzie również nośność [...] pozwalającym skrócić podróż pomiędzy Krakowem a Łodzią. Jeszcze w październiku ubiegłego roku trwała ona 3,5 godziny. W grudniu ten czas został skrócony o kwadrans. Obecnie pociąg pokonuje tę trasę w niespełna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

Kielce na kwotę 312 910 544,07 PLN netto; 381 750 863,77 PLN brutto 5. Oferta nr 5 • LEONHARD WEISS GmbH & Co.KG, Niemcy • LEONHARD WEISS GmbH & Co.KG (spółka komandytowa) • Oddział w Polsce, Wrocław • TCHAS [...] Swietelsky Baugesellschaft m.b.H., Linz na kwotę 347 947 977,69 PLN netto; 424 496 532,78 PLN brutto 4. Oferta nr 4: • STRABAG Sp. z. o.o. (lider), Pruszków • STRABAG RAIL GmbH, Niemcy • TRAKCE a. s, Republika

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-slupsku-zmienia-sie-dla-podroznych-9650

Kolej w Słupsku zmienia się dla podróżnych

29.04.2024

Słupskiem skróci się około 15 minut. Pociągi pasażerskie przyśpieszą ze 120 km/h do 160 km/h, a towarowe z 70 km/h do 120 km/h. Oba zadania są wartę łącznie ponad 1,8 mld zł netto. Zakończenie prac budowlanych [...] prace obejmą obiekt nad ul. Szczecińską. Ze względu na zakres prac, w nocy z niedzieli na poniedziałek (5-6 maja), zamknięty zostanie ruch pojazdów oraz osób pieszych pod wiaduktem. W uzgodnieniu z zarządcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-potencjal-przeladunkowy-stacji-terespol-4055

PLK zwiększą potencjał przeładunkowy stacji Terespol

02.01.2019

część torów wydłużono, przebudowano urządzenia srk. W efekcie pociągi przyspieszyły do 60 km/h (z 40 km/h). Dostosowano tory do zwiększonych nacisków i przyjmowania dłuższych składów, co podniosło możliwości [...] Łużyckiej. Nowa przeprawa za 19 mln zł (netto) umożliwia przejazd pociągów z prędkością 120 km/h (z 50 km/h). Dzięki większej nośności, składy towarowe mogą wozić cięższe ładunki. Kontakt dla mediów: Mirosław [...] wzrost potencjału przeładunkowego na stacji. Szacowana wartość opracowania dokumentacji, to prawie 5 mln zł netto. Wzrosną przewozy m.in. między Polską a Białorusią W ramach ogłoszonego zamówienia wykonawca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-komunikacja-w-tarnowie-dzieki-nowym-wiaduktom-kolejowym-3878

Lepsza komunikacja w Tarnowie dzięki nowym wiaduktom kolejowym

20.08.2018

na trasie z prędkością 160 km/h, a towarowe – 120 km/h. Skrócił się czas przejazdu - najszybsze składy jadą z Krakowa do Tarnowa w ciągu 58 minut a do Rzeszowa w czasie 1h 30 min. Po zakończeniu prac i [...] otwarcie przejazdu. Do dyspozycji pieszych i rowerzystów będzie ścieżka pieszo-rowerowa o szerokości 3,5 m. Komunikację w Tarnowie ułatwia już 14 obiektów spośród 18 objętych inwestycją, min. przy ul. Zby [...] modernizacją objęto łącznie 139 wiaduktów i mostów. Obiekty zostały dostosowane do prędkości 160 km/h, dzięki czemu skrócił się czas przejazdu między stolicami Małopolski i Podkarpacia. Inwestycja na linii

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...44454647484950515253...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 481 do 490 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook