• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rozbudowa-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-w-gdyni-773

Rusza rozbudowa obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym w Gdyni

30.04.2010

następujących szlakach: Gdańsk Oliwa – Sopot (1,4 km), Sopot – Gdynia Orłowo (2,7 km), Gdynia Orłowo – Gdynia Główna (3,7 km), Gdynia Główna – Gdynia Chylonia (2,4km) oraz modernizacja infrastruktury przytorowej [...] Zakończenie zadania planowane jest na rok 2012. Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Gdańsk, LCS Gdynia”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-zarzadzania-ruchem-kolejowym-polskich-linii-kolejowe-sa-oficjalne-otwarcie-1781

Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym Polskich Linii Kolejowe S.A. oficjalne otwarcie.

30.10.2012

multimedialna zbudowana z 16 monitorów o łącznej rozdzielczości 5464X3072, zajmujących powierzchnię 4 x 2,3 m. Na ścianie monitorów wyświetlana jest m.in. mapa połączeń kolejowych, na której w czasie rzeczywistym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-wodzislawia-slaskiego-do-chalupek-2994

Pociągiem z Wodzisławia Śląskiego do Chałupek

18.01.2016

dni robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy pociągów był możliwie dogodny dojazd do Katowic. Na odcinku Chałupki – Bohumin zaplanowano codziennie 4 pary pociągów [...] Polskie Line Kolejowe S.A. modernizują na Śląsku ok. 600 km torów. Już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Inwestycja w liczbach:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-chojnice-wygodniejsza-dla-podroznych-10000

Stacja Chojnice wygodniejsza dla podróżnych

14.08.2024

stacjach Kwidzyn (3 sztuki) i Chojnice (2 sztuki), a w Tczewie (4 sztuki) i Sopocie (1 sztuka) wymieniono urządzenia hydrauliczne na nowe. W 2022 r. zabudowano 2 nowe windy w przejściu podziemnym na przystanku [...] z wiaduktu drogowego na perony stacji Ustka, wymieniono 4 urządzenia w Pruszczu Gdańskim oraz 2 w Gdańsku Oliwie . W ubiegłym roku zabudowano 4 windy prowadzące z peronów stacji Gdynia Orłowo na kładkę [...] Od sierpnia 2021 r. podróżni na stacji Chojnice korzystają z dwóch wind prowadzących na perony nr 2 i 3 oraz do wyjścia z wydłużonego przejścia podziemnego w kierunku miejskiego dworca autobusowego. Efektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-objazdowej-lodz-widzew-lodz-chojny-lodz-kaliska-1-1458

Modernizacja linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska

03.10.2011

remontami PKP Polskie Linie Kolejowe poinformują podczas konferencji prasowej, która odbędzie się 4 października 2012 roku o godzinie 12:00 na dworcu Łódź Widzew. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz [...] rzecznik@plk-sa.pl Zadanie realizowane jest w ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-i-chotomow-zyskuja-trzy-nowe-wiadukty-1734

Warszawa i Chotomów zyskują trzy nowe wiadukty

12.09.2012

lokalizacjach: 1. wiadukt drogowy - ul. Klasyków - Warszawa 2. wiadukt drogowy - ul. Mehoffera - Warszawa 3. wiadukt drogowy - ul. Partyzantów - Chotomów - 4. wiadukt drogowy - ul. Leśna – Nowy Dwór Mazowiecki [...] urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk około 2 mld PLN. Budowa wiaduktów kolejowych i drogowych na linii Warszawa – Gdynia jest istotną częścią jej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wspolnie-chronmy-kolejowa-infrastrukture-1984

Wspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę

19.07.2013

roku na terenie województwa dolnośląskiego skradziono i zdewastowano infrastrukturę kolejową za prawie 2 mln złotych. Od stycznia do końca maja tego roku PKP Polskie Linie Kolejowe na naprawę i wymianę sk [...] W ubiegłym roku Tylko z tych powodów opóźnionych było ponad 8,3 tysiąca pociągów pasażerskich i 1,4 tysiąca towarowych. To oznacza, że ponad milion pasażerów i setki tysięcy ton towarów nie dotarły na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-ciechanowie-montowany-jest-wiadukt-nad-torami-8202

W Ciechanowie montowany jest wiadukt nad torami

18.04.2023

zarówno rowerzyści, jak i osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się. Kabina będzie mieć ok. 2 metrów szerokości i będzie wyposażona w system czujników zatrzymujących zamykanie drzwi. Dodatkowo na [...] Miejskiej Ciechanów. Zaangażowanie PLK SA w zadanie wynosi 3,8 mln zł netto. Łącznie zadanie warte jest ok. 4 mln netto. Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm: PBW INŻYNIERIA Jacek Garbacz w spadku oraz DROMOSTTOR

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-na-modernizacje-linii-swiercze-ciechanow-zakonczony-1528

Pierwszy kontrakt na modernizacje linii Świercze – Ciechanów zakończony

13.12.2011

łącznie 10 peronów, w tym: peron nr 1 i 2 na stacji Gąsocin, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Kałęczyn, peron nr 1 i 2 na posterunku odgałęźnym Świercze, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Ciechanów [...] LPN (Linia Potrzeb Nietrakcyjnych) na całej długości kontraktu od Świercz do Ciechanowa; -wybudowano 4 przejścia dla pieszych pod torami: w Świerczach, w Gąsocinie, w Gołotczyźnie, w Ciechanowie, - wybudowano [...] Przemysłowy oraz peron nr 1 i wyspowy nr 2 na stacji Ciechanów wraz z ustawieniem wiat peronowych, tablic z nazwą stacji i słupów oświetleniowych; - wyposażono w samoczynną blokadę liniową szlaki Świercze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jest-juz-inzynier-kontraktu-na-lcs-ciechanow-777

Jest już inżynier kontraktu na LCS Ciechanów

30.04.2010

LCS Ciechanów. Do zadań konsorcjum będzie należeć m.in.: 1) kontrola realizacji robót budowlanych, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z d [...] oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych 5) zgłaszanie wad i potwierdzanie ich usunięcia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...44454647484950515253...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 481 do 490 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook