• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-zielona-gora-zmienia-sie-dla-pasazerow-3000

Stacja Zielona Góra zmienia się dla pasażerów

01.02.2016

wprowadza na wszystkich stacjach. W obrębie stacji w celu usprawnienia ruchu pociągów wyremontowano tory i sieć trakcyjną oraz wymieniono rozjazdy. Na prowadzonej inwestycji zyskają nie tylko podróżujący

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-stacja-wygodniejsza-dla-pasazerow-3119

Jelenia Góra – stacja wygodniejsza dla pasażerów

16.07.2016

stacji. Przejście nie będzie zalewane, gdyż ma nowy system odwodnienia. Obok peronów położone są nowe tory, które przebiegają m.in. po przebudowanych konstrukcjach nad przejściem tunelowym. Na jeleniogórskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zielona-gora-stacja-wygodniejsza-dla-pasazerow-2813

Zielona Góra – stacja wygodniejsza dla pasażerów

12.06.2015

stronę stacji (w stronę Przylepu) i ograniczenie zamykania przejazdu kolejowo – drogowego. Perony i tory będą remontowane sukcesywnie, bez wstrzymywania ruchu kolejowego. Wykonawca wprowadzi niezbędne z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-przebudowa-stacji-spelni-oczekiwania-podroznych-2819

Jelenia Góra. Przebudowa stacji spełni oczekiwania podróżnych

17.06.2015

prowadzące bezpośrednio z dworca na perony. W ramach umowy wymienione będą znajdujące się w obrębie stacji tory i rozjazdy. Nowa infrastruktura zapewni sprawny ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych. Wykonawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-tory-i-mosty-na-linii-tarnowskie-gory-zawiercie-6237

Nowe perony, tory i mosty na linii Tarnowskie Góry – Zawiercie

14.10.2021

także ściany peronowe. Wcześniej zdemontowano stare tory i przygotowano teren pod nowe. Na odcinku od Tarnowskich Gór do Pyrzowic demontowane są stare tory. Przebudowywana jest także łącznica kolejowa Miasteczko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-pociagiem-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2995

Krócej i wygodniej pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry

25.01.2016

konstrukcje zastąpią stare elementy. Budowana jest winda na peronie 3. Przy peronach położono już nowe tory. Prace o wartości 24 mln zł powinny zostać ukończone w trzecim kwartale tego roku. Koleją w góry

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostow-na-trasie-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2341

Modernizacja mostów na trasie z Wrocławia do Jeleniej Góry

03.04.2014

ramowej. Ukończenie prac i przywrócenie ruchu na dwóch torach planowane jest w III kwartale br. Nowe tory na zmodernizowanych obiektach mostowych pozwolą na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-polaczenia-kolejowe-do-zielonej-gory-1773

Szybsze połączenia kolejowe do Zielonej Góry

24.10.2012

W ramach prac remontowane są tory kolejowe na kilku odcinkach pomiędzy Zbąszynkiem, a Czerwieńskiem oraz budowane są urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na wybranych przejazdach kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rudna-gwizdanow-szykuja-sie-podroze-do-legnicy-i-lubina-4246

Rudna Gwizdanów – szykują się podróże do Legnicy i Lubina

31.05.2019

przebudowie. Na zamkniętym dla ruchu pociągów odcinku Lubin - Rudna Gwizdanów wykonawca zdemontował tory. Wzmacniany jest teren pod kolejową trasą. Wymieniane są elementy konstrukcji wsporczych i sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-legnicy-do-lubina-i-rudnej-gwizdanow-3430

Pociągiem z Legnicy do Lubina i Rudnej Gwizdanów

21.07.2017

in. w wiaty, siedzenia oraz pochylnie ułatwiające dostęp do obiektu. Towarowy „łącznik” – towary na tory Istotnie zmienią się warunki dla transportu towarowego. Składy z ładunkami pojadą nawet 80 km/h. Sprawny [...] rozjazdów i odnowienia 65 obiektów inżynieryjnych. Zakres przewidzianych prac na 40 km obejmuje m.in. tory, mosty, wiadukty, sieć trakcyjną. Nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz przebudowa przejazdów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook