Wyniki wyszukiwania
ąt minut dzięki przywróceniu pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h. Obecnie pociągi na niektórych odcinkach zwalniają do 60 km/h. Inwestycja obejmuje [...] Pociągi między Wrocławiem i Opolem pojadą po zmodernizowanych torach na których już mogą osiągać prędkość 160 km/h, i dalej po zrewitalizowanej trasie Opole – Gliwice – Katowice. Wykonawca prac jest konsorcjum
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja
PRZECZYTAJm.in. wiadukt nad DK81 w Katowicach Ligocie i most nad rzeką Mleczną w Katowicach. Dzięki pracom prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Zakres projektu obejmuje także remont budynku posterunku
PRZECZYTAJRawska – Strzałki przebudowują i dostosowują do prędkości 200 km/h 16 obiektów inżynieryjnych: 2 mosty, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy się ze 160
PRZECZYTAJPo zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu niezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 100 km/h (obecnie do 80 km/h). Skróci się czas
PRZECZYTAJBędą lepsze podróże koleją po Kaszubach
30.04.2021
em zarządcy infrastruktury jest zapewnienie podróży z Chojnic do Kościerzyny w około godzinę z prędkością do 120 km/h. Wykonawca wymienił już podkłady i szyny na odcinkach Chojnice – Powałki oraz Raduń [...] Brusy montowane są nowe urządzenia systemu sterowania ruchem kolejowym , które pozwolą zwiększyć prędkość pociągów. Gotowa jest infrastruktura kablowa. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów zwiększy
PRZECZYTAJniezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie na linii nr 201 pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), na linii nr 214 z prędkością do 120 km/h, a pociągi towarowe 100 km/h (obecnie do 80 km/h).
PRZECZYTAJumożliwi ich lepsze skomunikowanie z innymi środkami transportu. Po zakończeniu inwestycji zwiększy się prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h na odcinku Maksymilianowo – Kościerzyna
PRZECZYTAJzwiększy się prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h na odcinku Maksymilianowo – Kościerzyna i do 100-140 km/h na odcinku Kościerzyna – Gdynia Główna (obecnie prędkość pociągów
PRZECZYTAJ