Wyniki wyszukiwania
poprawić bezpieczeństwo i niezawodność codziennych podróży. Zwiększymy przepustowość tego odcinka i przygotujemy go na przewidywany rozwój kolei aglomeracyjnej – mówi Andrzej Lipski, dyrektor Zakładu Linii
PRZECZYTAJspecjalistów dróg i mostów jest istotne dla pozyskiwania przez zarządcę infrastruktury profesjonalnie przygotowanej kadry oraz zapewnienia płynnego przekazywania wiedzy i doświadczenia zawodowego przez długoletnich
PRZECZYTAJLepsze podróże kolejową zakopianką
23.06.2023
pociągiem – zmienia się kolejowa zakopianka. W wakacje pasażerowie mają już do dyspozycji 28 lepiej przygotowanych stacji i przystanków, w tym 3 dodatkowe punkty zatrzymywania się pociągów między Skawiną a Zakopanem
PRZECZYTAJkonkursie perspektywy 2021-2027 pokazuje, że projekty modernizacji infrastruktury kolejowej są dobrze przygotowane przez zarządcę infrastruktury. PLK SA uzyskały dofinansowanie na następujące projekty: Prace na
PRZECZYTAJzapewnia także swobodną komunikację drogową, bez konieczności oczekiwania na otwarcie przejazdu. Przygotowane są dwa pasy ruchu, chodnik i ścieżka rowerowa. Parametry obiektu pozwalają na przejazd samochodów
PRZECZYTAJdotyczącą opracowania dokumentacji nowego obiektu. Wykonawca, firma YLE INŻYNIEROWIE Sp. z o.o. przygotowała projekt, uzyskała niezbędne decyzje administracyjne. Budowa kładki planowana jest do końca sierpnia
PRZECZYTAJmonitoring. Z myślą o rowerzystach powstały wiaty ze stojakami rowerowymi. Przy nowym obiekcie przygotowano też parking dla podróżnych z 17 dostępnymi miejscami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały
PRZECZYTAJrowerzystów. Obiekt ma nowe oświetlenie. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się przygotowano pochylnię oraz windę. Budowa wiaduktu kosztowała ponad 21 mln zł. Kwotę ok. 16,5 mln zł przeznaczyły
PRZECZYTAJkolejowej przez PLK SA, a w części drogowej przez Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. Samorząd przygotuje uzgodnioną z PLK SA koncepcję programowo-przestrzenną, która m.in. określi optymalny wariant p
PRZECZYTAJTowarową do stacji Łódź Chojny i dalej w kierunku woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego. Tory przygotowano do prędkości 100 km/h (przed modernizacją dopuszczalna prędkość wynosiła 40 km/h). Sprawny i
PRZECZYTAJ