Wyniki wyszukiwania
najkorzystniejszą uznano ofertę numer 5 złożoną przez konsorcjum firm: FEROCO S.A., TORPOL Sp. z o.o., Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwo Usług Technicznych „INTERCOR”
PRZECZYTAJdokonano uroczystego otwarcia cmentarza i przekazania pod opiekę PKP Polskim Liniom Kolejowym S.A. Zakładowi Linii Kolejowych w Warszawie, który jest gospodarzem tego terenu. Symboliczny klucz do furtki cmentarza
PRZECZYTAJprac. Organizacja ruchu pociągów podmiejskich w czasie zamknięcia od 3 kwietnia do 12 maja 2008 r. zakłada: odwołanie czterech pociągów w całej relacji-dwóch z Warszawy Wschodniej do Skierniewic, jednego
PRZECZYTAJMielec Wolności bliżej mieszkańców
30.06.2025
odciążeniem dróg i przekłada się na ochronę środowiska – powiedział Mieczysław Borowiec, Dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Rzeszowie. Nowy punkt zatrzymywania się pociągów w Mielcu jest w standardzie
PRZECZYTAJpołożeniu. Na poprawę parametrów i zapewnienie lepszych podróży przeznaczymy 70 mln zł. Wykonawca – Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Sp. z o.o. – rozpocznie prace w najbliższy poniedziałek, 4 sierpnia, a
PRZECZYTAJz ceną określoną za cały przedmiot zamówienia: 1. ALUSTA S.A. Poznań - 8 673 179,71 zł brutto 2. Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu - 9 969 651,39 zł brutto 3. Trakcja Polska S.A. Warszawa - 10 [...] cztery firmy, które złożyły następujące oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia: 1. Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu - 14 546 323,50 zł brutto, 2. Trakcja Polska S.A., Warszawa
PRZECZYTAJgranicznego z Ukrainą w Medyce. Inwestycja w rejonie kolejowego przejścia granicznego z Ukrainą zakłada wymianę blisko 19 km torów między stacjami Hurko i Krówniki oraz 9 rozjazdów. Przewidziano remont
PRZECZYTAJsp. z o.o., Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie sp. z o.o., Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu sp. z o.o., oraz Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe
PRZECZYTAJKraków – nowoczesna kolej z historią
29.09.2021
najbliższych tygodniach planowane są prace budowlane, które potrwają do końca 2022 roku. Projekt zakłada budowę nowoczesnej konstrukcji, na której będą dwa tory kolejowe. Ściany i sklepienia wiaduktu zostaną
PRZECZYTAJostatecznie sumują się w większej skali i dają pozytywne efekty – powiedział Andrzej Kierman, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych PLK SA w Białymstoku. Obecne roboty obejmują odcinki torów w rejonie miejscowości
PRZECZYTAJ