Wyniki wyszukiwania
nazwą „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na linii 277 Opole Groszowice – Wrocław Brochów wraz z łącznicami” - przebudowa wiaduktu w km 6,420 wraz z rewitalizacją estakady i robotami
PRZECZYTAJ*** Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego
PRZECZYTAJPszczyna (śląskie), Rzeszów, Sokółka (podlaskie), Świnoujście, Warszawa, Włoszczowa (świętokrzyskie), Wrocław i Żagań (lubuskie). Podczas kontroli, pouczeń i rozmów do kierowców i pieszych trafi kilkanaście
PRZECZYTAJInfrastruktura i Środowisko. Nowy most i wcześniejsza modernizacja magistrali kolejowej E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą nowe możliwości
PRZECZYTAJrealizację robót. Obecnie trwa ocena ofert, złożonych na wykonanie prac projektowych. Prace na trasie Wrocław – Kłodzko – Międzylesie to kolejne działania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na rzecz poprawy
PRZECZYTAJusprawnia połączenia na osi wschód – zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą nowe możliwości
PRZECZYTAJPLK w Brukseli o KDP
12.07.2011
rozwoju szybkich kolei, zakładający utworzenie do 2020 roku linii KDP na trasie Warszawa – Łódź – Wrocław/Poznań. Celem seminarium było zainicjowanie, z perspektywy regionalnej, szerokiej dyskusji na temat
PRZECZYTAJPLK na TRAKO
25.09.2013
linii na Śląsku oraz korytarzy do nadmorskich portów. Wśród tras wybranych do modernizacji są ciągi: Wrocław – Poznań, Warszawa – Białystok / Lublin / Poznań, Poznań – Szczecin, Katowice – gr. czeska. Rozwijane
PRZECZYTAJLatem br. zakończyła się modernizacja jednego z dwóch torów. Już wykorzystują go pociągi relacji Wrocław – Drezno. Roboty, 30 m nad rzeką, toczą się teraz na sąsiednim torze. Przerywane są tylko na czas
PRZECZYTAJ5. Konsorcjum „Schweerbau-VolkerRail-Nakar” - Schweerbau GmbH&Co. - VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław - NAKAR Renata Kurlit Złocieniec 50 883 975,00 PLN netto, 62 078 449,50 PLN brutto. Wybór wykonawcy
PRZECZYTAJ