• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-skroca-podroz-z-warszawy-do-wroclawia-katowic-krakowa-3076

Prace PLK skrócą podróż z Warszawy do Wrocławia, Katowic, Krakowa

23.05.2016

Rawska – Strzałki przebudowują i dostosowują do prędkości 200 km/h 16 obiektów inżynieryjnych: 2 mosty, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy się ze 160

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-dla-czesci-obejmujacej-montaz-urzadzen-samoczynnej-sygnalizacji-przejazdowej-ssp-na-przejezdzie-w-km-416239-szlak-terespol-laskowice-po-1575

„Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew” dla części obejmującej montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (SSP) na przejeździe w km 416,239 (szlak Terespol-Laskowice Po

08.02.2012

przejazdu kolejowego z kategorii D na C oraz likwidacja wprowadzonego ograniczenia prędkości w torach 20 km/h i przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h. Ewa Symonowicz-Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-linie-nr-179-1559

Otwarcie ofert na linię nr 179

24.01.2012

pociągów towarowych. Na odcinku liczącym około 5 km ze względu na zły stan techniczny nawierzchni prędkość rozkładowa jest obniżona do 30 km/h. Skutkuje to licznymi kradzieżami i dewastacją samochodów wywożonych [...] 18 rozjazdów, • kompleksową przebudowę 6 przejazdów kolejowych Inwestycja pozwoli na utrzymanie prędkości rozkładowej (lub jej podniesienie z 30km/h pociągów 60 km/h na dystansie około 16 km. Rewitalizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aneks-regulujacy-zamkniecie-linii-warszawa-bialystok-podpisany-2633

Aneks regulujący zamknięcie linii Warszawa - Białystok podpisany

25.09.2014

u prac, pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po tej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Perony na stacjach i przystankach będą przystosowane do obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-dla-aglomeracji-lodzkiej-gotowy-2045

Nowy przystanek dla aglomeracji łódzkiej gotowy!

16.10.2013

o 43 przejazdy kolejowo-drogowe. Wykonanie tych robót pozwoliło na przywrócenie na tym odcinku prędkości 90 km/h. Rozszerzeniem budowy ŁKA jest rewitalizacja linii kolejowej Łódź Widzew – Zgierz. Inwestycja [...] pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wzrośnie do 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie korzystać z trzech przebudowanych p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

a konstrukcja będzie miała ponad 140 m. Zapewni położenie dwutorowej zelektryfikowanej linii o prędkości do 120 km/h i większym niż obecne obciążeniu. Będzie też montaż nowej sieci teletechniczna oraz [...] sterowania ruchem kolejowym. Obecnie na starym moście, czynny jest tylko jeden tor z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Nośność wynosi 196 KN/oś. Po nowym pociągi pojada o 70 km/h szybciej. Zwiększy się nośność

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-projekt-przejazdowy-skrzyzowania-kolejowo-drogowe-zyskaja-dodatkowe-zabezpieczenia-1855

Rusza projekt przejazdowy – skrzyżowania kolejowo drogowe zyskają dodatkowe zabezpieczenia

22.02.2013

umożliwi również likwidację ograniczeń prędkości pociągów, odtworzenie pierwotnych parametrów technicznych linii kolejowych oraz pozwoli na niewprowadzenie ograniczeń prędkości pociągów na przejazdach ze zwiększającą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kursowanie-pociagow-w-trudnych-warunkach-zimowych-1582

Kursowanie pociągów w trudnych warunkach zimowych

15.02.2012

meteorologiczne zapowiadają na dzisiejsze popołudnie i wieczór wystąpienie porywistych wiatrów, których prędkość może dochodzić do 90 km/h. Mogą one powodować nawiewanie śniegu na tory oraz uszkodzenia sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-przebudowy-kolejowego-wiaduktu-w-ursusie-2224

Koniec przebudowy kolejowego wiaduktu w Ursusie

07.02.2014

wiadukt nad ul. Cierlicką usprawni ruch kolejowy. Lepsze parametry techniczne pozwolą na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziemna-stacja-lodz-fabryczna-637

Podziemna stacja Łódź Fabryczna

08.10.2009

obsługi kolei aglomeracyjnej, regionalnej i międzyregionalnej (oraz w przyszłości kolei dużych prędkości) dworzec Łódź Fabryczna, połączony tunelem ze stacją Łódź Widzew. Rozpoczęcie II etapu modernizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook