• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 18 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

nitka jest już drugą, która połączy główny tunel średnicowy ze stacją Łódź Żabieniec. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia [...] powierzchnię. Przed ponownym zmontowaniem każda z części przejdzie szczegółową inspekcję. W ostatnim etapie elementy zostaną umieszczone na wcześniej przygotowanej tzw. kołysce startowej. Rozpoczęcie budowy [...] czwartego, ostatniego tunelu w kierunku stacji Łódź Kaliska planowane jest na wrzesień br. W tym etapie maszyna wydrąży nitkę o długości 696 m z przystanku Łódź Koziny do komory przy al. Unii Lubelskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

no 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40 tys. metrów sześciennych gruntu. W kolejnym etapie TBM zostanie wydobyty z komory przy użyciu specjalistycznego dźwigu. Rozpoczęła się już budowa betonowego [...] Dopiero po wydaniu pozytywnych decyzji mieszkańcy wrócą do swoich lokali. Powroty następować będą etapami. Przedstawiciele wykonawcy, PBDiM z Mińska Mazowieckiego, inwestora, PLK SA oraz Urzędu Miasta Łodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje testowanie funkcjonalności eksploatacyjnej [...] zawarta 13 maja 2010 roku z Bombardier Transportation). Zadanie będzie realizowane w trzech etapach: 1. Etap 1 przewiduje zaprojektowanie, dostawę, budowę, instalację i uruchomienie infrastruktury sieci [...] wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez realizację projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-tunel-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-6711

Pierwszy tunel na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

17.02.2022

półkoliste elementy, które tworzą pierścienie tunelu. Usunięto ponad 220 000 m3 gruntu. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie obrócona o 180 stopni. Na przełomie marca i kwietnia planowane jest rozpoczęcie [...] łączy Polskę Tunel średnicowy to projekt POIiŚ 5.1-15 „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” - kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

(srk). - Na bieżąco monitorujemy największą kolejową inwestycję punktową w Polsce. Bardzo ważny będzie etap odbiorów. Łódź Fabryczna to przedsięwzięcie o bardzo dużym znaczeniu komunikacyjnym nie tylko dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-i-modernizacje-linii-kolejowych-na-odcinku-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1652

Umowa na nadzór i modernizację linii kolejowych na odcinku Łódź Widzew- Łódź Fabryczna

15.05.2012

inwestycji modernizacyjnej związanej z projektami: -Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] realizacji inwestycji w ramach Projektu POIiŚ 7.1-24.2: „Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II, Lot B2, odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziemna-stacja-lodz-fabryczna-637

Podziemna stacja Łódź Fabryczna

08.10.2009

Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź, etap II, Lot B odcinek Łódź Widzew-Łódź Fabryczna. W ramach realizacji tej inwestycji wybudowana zostanie podziemna stacja Łódź Fabryczna wraz z multimodalnym [...] dużych prędkości) dworzec Łódź Fabryczna, połączony tunelem ze stacją Łódź Widzew. Rozpoczęcie II etapu modernizacji linii kolejowej Warszawa-Łódź , na odcinku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew jest ważnym elementem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-lodz-fabryczna-1307

Wybór oferty na Łódź Fabryczną

24.05.2011

publicznego prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego: „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B2 - odcinek Łódź Widzew Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

ramach Lot-u B1, stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Etap II modernizacji linii Warszawa – Łódź jest prowadzony w podziale na następujące zadania: Lot A –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1030

Ogłoszono przetarg na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

17.11.2010

Lot-u B1, stanowiącego część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Etap II modernizacji linii Warszawa – Łódź jest prowadzony w podziale na następujące zadania: Lot A –

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook