Wyniki wyszukiwania
Skrócenie czasu jazdy pociągów od nowego, grudniowego rozkładu jazdy i podniesienie komfortu podróżowania jest nadrzędnym celem działań zarządcy infrastruktury. Wrześniowa korekta wynika z potrzeby d
PRZECZYTAJinfrastruktury jest skrócenie czasu jazdy pociągów już od grudnia tego roku i podniesienie komfortu podróżowania. Korekta rozkładu jazdy wynika z potrzeby dostosowania tras, terminów i godzin kursowania pociągów
PRZECZYTAJkonieczne byłoby dalsze obniżanie prędkości, w końcu nie dałoby się tą trasą bezpiecznie i komfortowo podróżować. Trasa do Łodzi, to jednocześnie najbardziej obciążona ruchem linia kolejowa w Polsce. Każdego
PRZECZYTAJeńska) były konieczne m.in. ze względu na stan infrastruktury kolejowej. Po zakończeniu robót podróżowanie na tej trasie będzie bezpieczniejsze i szybsze. Polskie Linie Kolejowe przywrócą prędkość rozkładową
PRZECZYTAJWyremontowane tory i nowa infrastruktura pasażerska zapewnią komfort podróżnym. Zaplanowano przebudowę 13 peronów. Zyskają one oświetlenie i zostaną wyposażone m.in. w wiaty dla podróżnych, zegary ora
PRZECZYTAJwszystkim zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów, co przekłada się na zwiększenie komfortu podróżowania. Dzięki interoperacyjności systemu, możliwy będzie swobodny przejazd pociągów między sieciami
PRZECZYTAJrównież do poprawy komfortu podróży. Od połowy czerwca pasażerowie mogą korzystać z 18 składów, które podróżują po zmodernizowanych torach, mostach i wiaduktach. Obecnie kontynuowane są prace wykończeniowe w
PRZECZYTAJstanu technicznego wysłużonej infrastruktury kolejowej. Zwiększy się bezpieczeństwo i komfort podróżowania. Czas przejazdu pociągu osobowego z Czempinia do Poznania potrwa zaledwie 35 minut. Koszt projektu
PRZECZYTAJObecnie pociągi na tej trasie muszą zwalniać nawet do 40 km/godz. Ograniczenia wynikają ze złego stanu technicznego linii. Dzięki rewitalizacji odcinka z Inowrocławia, przez Toruń, do Jabłonowa Pomors
PRZECZYTAJprzejazdu na rewitalizowanym odcinku o około 5 minut, a także poprawę bezpieczeństwa i komfortu podróżowania. Zadanie zostanie sfinansowane ze środków pochodzących z emisji obligacji PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ