Wyniki wyszukiwania
kwietnia 2019 r. umowa o wartości 6,5 mln zł z Konsorcjum, którego liderem jest BBF Sp. z o.o., o, zakłada przygotowanie projektu remontu linii oraz pozyskanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji
PRZECZYTAJzł netto. Finansowanie ze środków budżetowych. Zadanie zostanie zrealizowane przez konsorcjum firm Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu, E=R=G Polska oraz ALUSTA. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna
PRZECZYTAJ- Dzięki decyzjom rządu kolej w Polsce odzyskuje zaufanie pasażerów i staje się atrakcyjna dla przewoźników. Już w 2021/2022 będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną jakością transportu kolejowego,
PRZECZYTAJWystawa w wagonie, urządzenia do muzeum
02.05.2017
ły w kolejowych paradach. Podobną funkcję będzie pełniło pięć byłych już wagonów mieszkalnych z Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie, które pojechały do Mogileńskiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei. Wagony
PRZECZYTAJzarządzania infrastrukturą kolejową, w tym jej utrzymania i remontów na lata 2016-2023”. Program zakłada także niedopuszczenie do dalszej degradacji linii kolejowych powodującej konieczność ich wyłączania
PRZECZYTAJArchitektura”. Budowa przystanku rozpoczęła się latem 2014 r. Generalnym wykonawcą inwestycji był Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o. o. 78 połączeń na dobę Codziennie do stacji Kraków Lotnisko
PRZECZYTAJbr. Koszt, prawie 63 mln zł, ponosi budżet państwa oraz PLK. Wykonawcą jest firma STRABAG S.A. i Zakład Robót Kolejowych DOM Poznań. Konsekwentna poprawa sieci kolejowej Remont torów pomiędzy Gnieznem
PRZECZYTAJPrzyszłość należy do kolei
01.12.2014
zagraniczni producenci nowoczesnych rozwiązań transportowych coraz częściej lokują w naszym kraju nowe zakłady oraz chętnie współpracują z polskimi dostawcami. Działania PLK wspierają także rozwój rodzimych
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
mostów. Nowa infrastruktura kolejowa przyczyni się do podwyższenia poziomu bezpieczeństwa – projekt zakłada modernizację 8 przejazdów kolejowych oraz budowę nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Jednym
PRZECZYTAJuwzględni różne scenariusze kursowania pociągów na całej trasie i poszczególnych odcinkach. PLK zakłada, że czas przejazdu z Gdyni do Słupska, który obecnie wynosi 1,5 – 2 godziny, dzięki pracom skróci
PRZECZYTAJ