• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 929, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-wodzislawia-slaskiego-do-chalupek-2994

Pociągiem z Wodzisławia Śląskiego do Chałupek

18.01.2016

a. PKP Polskie Line Kolejowe S.A. modernizują na Śląsku ok. 600 km torów. Już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Inwestycja w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-na-cmk-3195

Szybsze podróże na CMK

04.10.2016

projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”, której celem jest dostosowanie prędkości na CMK do 200, a następnie 230 km/h dla składów zespolonych. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-pociagiem-z-rybnika-do-chalupek-1-2829

W 40 minut pociągiem z Rybnika do Chałupek

01.07.2015

Europy. PKP Polskie Line Kolejowe S.A modernizują na Śląsku ok. 600 km torów. Już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Rewitalizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-60-milionow-zl-zostana-zmodernizowane-perony-stacji-katowice-1408

Za 60 milionów zł zostaną zmodernizowane perony stacji Katowice

24.08.2011

użytkowej do obserwacji peronów i przejść pod torami, budowa dźwiękowego systemu ostrzegania na stacji. Celem modernizacji infrastruktury jest poprawa bezpieczeństwa podróżnych oraz usprawnienie obsługi komu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-dzieki-funduszom-ue-koncza-realizacje-8-projektow-na-najwazniejszych-liniach-kolejowych-w-polsce-1504

PKP Polskie Linie Kolejowe dzięki funduszom UE kończą realizację 8 projektów na najważniejszych liniach kolejowych w Polsce

10.11.2011

Wrocław – Poznań (Etap I); Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel omówionych projektów to m.in. uzyskanie prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przyjela-regulamin-przydzielania-tras-pociagow-2014-2015-2233

PLK przyjęła "Regulamin przydzielania tras pociągów 2014/2015"

12.02.2014

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku transportu kolejowego. Celem działania Rady jest poprawa warunków współpracy przewoźników kolejowych z PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uruchomienie-maszyny-drazacej-tunel-pomiedzy-stacjami-chamartin-a-puerta-de-atocha-w-madrycie-hiszpania-776

Uruchomienie maszyny drążącej tunel pomiędzy stacjami Chamartín a Puerta de Atocha w Madrycie (Hiszpania)

30.04.2010

Celem budowy jest stworzenie połączenia wszystkich linii kolejowych dużej prędkości północnej części półwyspu z tymi, które rozpoczynają się lub kończą w części południowej. Obecnie pociągi dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczyste-przekazanie-pre-umowy-dla-projektu-8222modernizacja-linii-kolejowej-nr-96-tarnow-8211-leluchow-na-odcinku-tarnow-8211-stroze8221-745

Uroczyste przekazanie pre-umowy dla projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów na odcinku Tarnów – Stróże”

07.04.2010

dotacji : 41 690 874 zł ( 79,61 % kosztów kwalifikowanych ). Lata realizacji projektu : 2010 – 2012 Celem projektu jest poprawa i usprawnienie na obszarze województwa małopolskiego systemu transportu publicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-nr-223-czerwonka-elk-na-odcinku-orzysz-elk-543

Modernizacja linii kolejowej nr 223 Czerwonka - Ełk na odcinku Orzysz - Ełk

17.04.2009

poszerzeniem nasypów. Ponadto zmodernizowana zostanie nawierzchnia 13 przejazdów kolejowych. Głównym celem realizacji inwestycji jest podwyższenie standardu technicznego linii nr 223 na odcinku Orzysz - Ełk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-inwestuje-w-kolej-szybciej-z-torunia-do-grudziadza-1685

Kujawsko – pomorskie inwestuje w kolej. Szybciej z Torunia do Grudziądza

28.06.2012

Głównym celem zaplanowanych prac jest zwiększenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 - 100 km/h i likwidacja ograniczeń prędkości. Czas przejazdu skróci się o ok. 20 minut (z 60 do 40 minut). Wykonane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...39404142434445464748...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 431 do 440 z 929.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook