Wyniki wyszukiwania
linii kolejowej Warszawa Okęcie – Jeziorna wraz z elektryfikacją i budową nowych przystanków. Głównym celem prac jest uruchomienie na niej połączeń pasażerskich i utworzenie połączenia aglomeracyjnego Kons
PRZECZYTAJA. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Kolejarze organizują spotkania w szkołach
PRZECZYTAJjest z projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” . Celem projektu jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa, zastępowanie przejazdów kolejowo - drogowych be
PRZECZYTAJprzejazd - ‘’Szlaban na ryzyko!” prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A od 2005 roku. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Kolejarze organizują spotkania w szkołach
PRZECZYTAJprzejazd -‘’Szlaban na ryzyko!” prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A od 2005 roku. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Kolejarze organizują spotkania w szkołach
PRZECZYTAJprzewoźnikami formę modernizacji podmiejskiej linii nr 447, między Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą. Celem prac na dwudziestodwukilometrowej linii jest zwiększenie niezawodności i punktualności przejazdu oraz
PRZECZYTAJtransport kolejowy na Śląsku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie prowadzą działania, których celem jest lepszy transport kolejowy. Odbywa się to przez przywrócenie do ruchu wyłączonych torów stacyjnych
PRZECZYTAJczęstotliwością. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJPLK w Brukseli o KDP
12.07.2011
kolei, zakładający utworzenie do 2020 roku linii KDP na trasie Warszawa – Łódź – Wrocław/Poznań. Celem seminarium było zainicjowanie, z perspektywy regionalnej, szerokiej dyskusji na temat pozycji szybkiej
PRZECZYTAJNowoczesne Malczyce
08.07.2011
Zasadniczym celem przedsięwzięcia była poprawa bezpieczeństwa, komfortu oraz standardu podróżowania i przystosowanie torów oraz sieci trakcyjnej do jazdy pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h
PRZECZYTAJ