Wyniki wyszukiwania
Poniesione nakłady pozwolą na uzyskanie prędkości rozkładowej 120 km/h (obecnie prędkość rozkładowa pociągów wynosi tu od 60 do 80 km/h, z trzema ograniczeniami do 40 km/h), skrócenie czas przejazdu o prawie
PRZECZYTAJKolejarze walczą z upałem i złodziejami
16.07.2010
tylko ok. 5% tras. Opóźnionych było 260 pociągów, wydłużenie czasu jazdy wynosiło od 1 do 26 minut. Codziennie Polskie Linie Kolejowe prowadzą ponad 4000 pociągów pasażerskich. Ograniczenie objęło 1345 [...] Psarami. Złodzieje wycieli 300 m sieci trakcyjnej, a kilkaset metrów sieci uszkodzili. Opóźnienia pociągów m.in. relacji Warszawa - Kraków wynosiły z tego powodu ponad 20 min. Przez całą noc działały służby
PRZECZYTAJatrakcji przygotowanych przez organizatorów m.in. spółki Grupy PKP, w tym: przejazdy specjalne pociągiem retro, prowadzonym przez parowóz PT47. pokazy technik interwencyjnych Straży Ochrony Kolei oraz
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
Dotychczas, ze względu na prowadzone prace , ośmiokilometrowy odcinek trasy Domaszków – Międzylesie pasażerowie pokonywali zastępczą komunikacją autobusową. Inwestycja, prowadzona przez PKP Polskie Li
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwietniu 2009 r. Efektem będzie zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h. Inwestycja wchodzi w zakres robót budowlanych dla obszaru LCS Nasielsk
PRZECZYTAJWarszawa Zachodnia-Skierniewice. Modernizacja ma na celu dostosowanie linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich, co skróci czas podróży pomiędzy Warszawą Centralną a Skierniewicami do 33 minut.
PRZECZYTAJW konferencji uczestniczyli Pan Jacek Nowak-Naczelny Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Pan Jerzy Janeczek - Z-ca Naczelnego Dyrektora ds. Projektów Inwes
PRZECZYTAJInfrastruktury oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Podczas konferencji można było obejrzeć wystawę "Pociągiem-na lotnisko Okęcie" pokazującą stan "przed" i "po" modernizacji linii. Dalsze prace na linii nr
PRZECZYTAJsię liczne publikacje na temat tunelu linii średnicowej w aspekcie niemożności kursowania tą linią pociągów piętrowych typu push-pull zakupionych przez Koleje Mazowieckie. więcej
PRZECZYTAJpokaz symulowanego wypadku kolejowego. Pociąg jadący z prędkością 20 km na godzinę uderzył w samochód osobowy. Siła uderzenia był na tyle duża, że zanim pociąg wyhamował, toczył samochód przed sobą jeszcze
PRZECZYTAJ